Mye fint der
Har du nor med fotball, verdensrommet ens?
Ikke noe inne nei. Sendte noe på forrige skravletråd på verdensrommet. Til ronja iallefall. Hun i tromsø hadde ingenting sånt inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye fint der
Har du nor med fotball, verdensrommet ens?
Ohh ser noe kjent stoff der![]()
Så kjedelig da når det blir slik. Blir litt demotiverende da!
Kjedelig![]()
Heisann! Håper alt står bra til med dere!!
God morgen alle sammen[emoji4]
Hvordan har natten vært? Sovet godt?
Hva er planen for dagen?
Jeg er kald. Øynene liker ikke å være åpne. 5.25 mente min datter at vi skulle "tå opp". Har ikke sovet siden, men først nå skikkelig stått opp. Drøye henne til seks, så sto eldste opp jeg kledde på henne og hun fikk være oppe med ham. Hun har gått til og fra men nå er vi alle oppe. Jeg satte meg forran ovnen, men hun dro i meg. Her varmt mamma. Sitte sofaen, ikke du brenner deg.
Omtrnksom på sin egen måte. Vi skal lage frokost snart.
Det har gått fra null til minus fem i løpet av natten og da blir både soverom og stue kaldere.
God helg alle sammen. Her er vi straks på vei til kamp for den eldste og 5 timer dugnad for meg.. hurra!
God morgen herfra Vis vedlegget 242477
OkIkke noe inne nei. Sendte noe på forrige skravletråd på verdensrommet. Til ronja iallefall. Hun i tromsø hadde ingenting sånt inne
Høres ut som om den sto litt kort i microenJaja. Prøvde kake i kopp, ikke godt! Kompakt og ekkel. Det var jo godt sist gang jeg smakte det![]()
Jeg finner ikke gavekortet jeg fikk til jul! Noen synske her?![]()
Sovet godt i natt. Fra ca kl1-9, med et par matinger innimellom. Godt
Jeg må lukke det ene øyet når jeg snur hodet, og jeg føler et slags trykk i hodet, men jeg fryser ikke lenger, og er bare litt kvalm![]()
Altfor tidlig morgen.Tidlig morgen hos dere[emoji38]
Håper du har fått varmen og hatt en flott dag[emoji2]
Jo da får det men de får ikke gjort så mye
God morgen [emoji4] da er det min tur til å bli syk
God morgen alle sammen
Rolig morgen her, ut på shopping litt senere
Tusen takk [emoji4]Masse god bedring[emoji4]