Skravletråd februar!

Mye fint der

Har du nor med fotball, verdensrommet ens?

Ikke noe inne nei. Sendte noe på forrige skravletråd på verdensrommet. Til ronja iallefall. Hun i tromsø hadde ingenting sånt inne

Prøve å legge eldste. Kroppen er på vei å kjenne etter hvor sliten den er idag. Kjørte i tre timer til tromsø klokken 0730 imorges. Kom hjem akkurat 1800. Seks timer i kjøring. Og sentertur og mr. Utslitt [emoji31]men senterturen var definitivt verd det med etterlengtet treff av forumvenninne og baby [emoji16][emoji173]️

Jeg finner ikke gavekortet jeg fikk til jul! Noen synske her? :anyone

God morgen alle sammen[emoji4]
Hvordan har natten vært? Sovet godt?
Hva er planen for dagen?

Sov til kl 0930[emoji28]
Hurra for store barn som klarer seg selv[emoji1]
Bare sløvet hjemme idag, stekt opp en haug med kjøttkaker[emoji2]

Jeg er kald. Øynene liker ikke å være åpne. 5.25 mente min datter at vi skulle "tå opp". Har ikke sovet siden, men først nå skikkelig stått opp. Drøye henne til seks, så sto eldste opp jeg kledde på henne og hun fikk være oppe med ham. Hun har gått til og fra men nå er vi alle oppe. Jeg satte meg forran ovnen, men hun dro i meg. Her varmt mamma. Sitte sofaen, ikke du brenner deg.

Omtrnksom på sin egen måte. Vi skal lage frokost snart.

Det har gått fra null til minus fem i løpet av natten og da blir både soverom og stue kaldere.

Tidlig morgen hos dere[emoji38]
Håper du har fått varmen og hatt en flott dag[emoji2]

Jaja. Prøvde kake i kopp, ikke godt! Kompakt og ekkel. Det var jo godt sist gang jeg smakte det :(
Høres ut som om den sto litt kort i microen
Hvilke av oppskriftene prøvde du?

Jeg finner ikke gavekortet jeg fikk til jul! Noen synske her? :anyone

På kjøkkenet! Om dere har noen lure plasser der. Der jeg fant mine. Oppå ventilatoren og oppå kjøleskapet [emoji85]

Sovet godt i natt. Fra ca kl1-9, med et par matinger innimellom. Godt :D
Jeg må lukke det ene øyet når jeg snur hodet, og jeg føler et slags trykk i hodet, men jeg fryser ikke lenger, og er bare litt kvalm :D

Så bra du fikk noen timer søvn og føler deg litt bedre[emoji2]

Tidlig morgen hos dere[emoji38]
Håper du har fått varmen og hatt en flott dag[emoji2]
Altfor tidlig morgen.

Jeg fikk meg en liten hvil før svømmingen. Og planlegger en tidlig kveld

Og håper på en litt senere morgen i morgen

Back
Topp