Skravletråd februar!

Nei. 9 omganger igjen enda. Fikk besøk av søstra mi og har vondt i hodet. Så ser i kveld heller :D

Hvordan ligger det ann med lua?

Huff, må hvile hodet da.

Fikk strikket noen omganger. Gleder meg til å skifte til en større rundpinne, for de jeg har i 3,5 er så ekle å bruke!

484ea9c5dd76b0930d9293db08ca2dfc.jpg
fikk brukt gavekortene mine idag [emoji16][emoji16]

Husker følelsen [emoji4] selv om det var en helt annen fødsel og med et helt annet tidsperspektiv. Satt igjen med 3 følelser; 1: lykkerus for den friske flotte jenta mi. 2: wow, hva kroppen klarer [emoji123] og 3: hva f. skjedde nå ?
For det gikk ærlig talt så fort og kroppen tok fullstendig styring sjøl, at jeg nesten ikke fikk med meg hva som skjedde. Før jordmora sa at hodet var ute og vips var ungen her.

Det er så gøy å følge utviklingen hennes.. ting skjer i rekordfart og dagene flyr forbi [emoji848]

Ganske annen opplevelse men skjønner og hvilke følelser du mener :p
Jeg trodde alltid «urkvinnen» i meg skulle ta over under fødselen. Men kroppen nekta jaggu å lage en eneste rie selv, så dryppet sto på maks nesten siden start for å få effektive rier. Følte at jeg og kroppen overhodet ikke jobbe sammen og jeg klarte aldri ta igjen dryppets jobb liksom. Alt kom for fort :p og intenst. Ikke et sekund mellom. Så det tok lang tid her :p

Jaja. Prøvde kake i kopp, ikke godt! Kompakt og ekkel. Det var jo godt sist gang jeg smakte det :(

Sovet godt i natt. Fra ca kl1-9, med et par matinger innimellom. Godt :D
Jeg må lukke det ene øyet når jeg snur hodet, og jeg føler et slags trykk i hodet, men jeg fryser ikke lenger, og er bare litt kvalm :D

Så bra natta var god :D

Back
Topp