Skravletråd februar!

Jeg er kald. Øynene liker ikke å være åpne. 5.25 mente min datter at vi skulle "tå opp". Har ikke sovet siden, men først nå skikkelig stått opp. Drøye henne til seks, så sto eldste opp jeg kledde på henne og hun fikk være oppe med ham. Hun har gått til og fra men nå er vi alle oppe. Jeg satte meg forran ovnen, men hun dro i meg. Her varmt mamma. Sitte sofaen, ikke du brenner deg.

Omtrnksom på sin egen måte. Vi skal lage frokost snart.

Det har gått fra null til minus fem i løpet av natten og da blir både soverom og stue kaldere.

Håper du får varmen i deg raskt[emoji4] Ikke noe deilig å gå rundt i huset å fryse.

Sovet godt i natt. Fra ca kl1-9, med et par matinger innimellom. Godt :D
Jeg må lukke det ene øyet når jeg snur hodet, og jeg føler et slags trykk i hodet, men jeg fryser ikke lenger, og er bare litt kvalm :D

Slumberparty med ungene. Prøve å aktivisere de med minst mulg fysisk anstrengelse på meg :p
4d2951fb54a911d92b0e21fdac2ad9aa.jpg
Koselig da

Har hørt fra de på jobben at hvis du tror babyer er dyre så skal du prøve tenåringer. Hun ene kommenterte at det lett hadde vært rimeligere å sende døtrene på Elixia enn fotballen...Og jeg som trodde fotball var en rimelig sport! Hadde det bare vært graviditet, fødsel og babytid skulle jeg gjerne hatt en ungeskokk. Siden de tross alt vokser opp får jeg nøye meg med de to mannen ønsker ;)
Barn blur helt klart dyrere når de blir større ja

Så gøy, hvor langt er du på vei!? [emoji173]️
Jeg skal til farmor og besøke henne i dag. Helsen hennes er ikke på topp om dagen, så prøver å tilbringe mest mulig tid med henne[emoji4] I ettermiddag skal vi på middag til et vennepar og barna deres. Blir koselig[emoji4]

Høres koselig ut[emoji1305][emoji4]

I lige måde![emoji4] Kos deg masse på jentefest i kveld :)

Håper det var kos hos farmor og med middag [emoji173]️

Er 32 uker på vei [emoji16]

Back
Topp