Skravletråd februar!

Man kan ha stille lungebetennelse som ikke gir utslag på prøver[emoji4]
Ville tatt kontakt med lege igjen om feberen kommer tilbake..

Det var vel den hun testa for. Siden symptomene stemte. Så hun tok neseprøve og blodprøve. Men .. ja.. får håpe feberen gir seg helt. Føler meg jo møkkdårlig

Så bra at du har han hjemme til å hjelpe til[emoji173]️[emoji173]️
Hvordan har dagen deres gått til nå?

Heldigvis ja :)

Til nå så har han vært oppe på jobben ig tatt med baby :) var borte fra 830-1300. Så jeg fikk hvile godt og :) ikke at det hjalp så mye, men jeg er ikke så ille som jeg ville vært om jeg var med baby de timene. Nå skal vi ut og handle. Så hente i bhg. Så hjem, middag og han drar 17. Gruer meg fordi jeg vet formen raser ekstremt fort. Men han trenger den alenetiden med treningen

Heldigvis ja :)

Til nå så har han vært oppe på jobben ig tatt med baby :) var borte fra 830-1300. Så jeg fikk hvile godt og :) ikke at det hjalp så mye, men jeg er ikke så ille som jeg ville vært om jeg var med baby de timene. Nå skal vi ut og handle. Så hente i bhg. Så hjem, middag og han drar 17. Gruer meg fordi jeg vet formen raser ekstremt fort. Men han trenger den alenetiden med treningen

Deilig å ha fått hvilt seg litt[emoji4] Lykke til i kveld[emoji4]

Ut på tur. Handle litt så hente eldste jenta i bhg. Blir nok en slitsom dag idag. Men prøve å gjøre minst mulig etter ungene er lagt.
Imorgen blir en lang dag. Kjører til Tromsø litt før 8. Møte ei forumvenninne der og så i MR før et stopp på stoffbutikk så rett hjem :)

Så kjedelig.
Syns egentlig det er fryktelig rart at dersom det er noe med kroppen som er galt får man dekt mye med unntak av tennene.
Hallo, de er også en del av kroppen vår.
En tannlege er en spesialist på lik linje med en spesialist på en annen del av kroppen vår
Enig med deg
Skjønner godt mange går med ødelagte tenner for det er dyre å gå til tannlegen

Husker jeg gråt og var så glad da hun ebdelig var ute og jubla fordi jeg klarte det [emoji14] Gav opp så utrolig mange ganger der inne på fødestua. Og de vurderte å sende meg hjem om igangsettelsen ikke fungerte. Heldigvis fikk jeg 1 cm åpning, slik at de klarte ta vannet. Da fikk jeg håp [emoji14]

Oj di kravler fort [emoji14] mi åler seg mest. Hun kommer seg steder og står opp i krabbestilling, men heldigvis ikke superfart enda. Nok superfart i to åringen :p
Fantastisk følelse [emoji4] superkvinne [emoji123]

Går unna nå ja! Hun blir jo fort sliten da, så er ikke mange rundene rundt på gulvet før hun vil kose mamma litt [emoji7]

Fantastisk følelse [emoji4] superkvinne [emoji123]

Går unna nå ja! Hun blir jo fort sliten da, så er ikke mange rundene rundt på gulvet før hun vil kose mamma litt [emoji7]

Må innrømme at minuttene etter det var over følte jeg meg litt superwoman ja ;) 6,5 t med pressier og ingen pauser fra intense rier med dryppet, var det temmelig godt å være ferdig :p

Ja R også. Bruker mye energi på å krabbe og åle seg :p

Slumberparty med ungene. Prøve å aktivisere de med minst mulg fysisk anstrengelse på meg :p
4d2951fb54a911d92b0e21fdac2ad9aa.jpg

Ah, endelig ferdig med Nav, for nå! Eller, jeg må inn og endre inntekt eller noe på mannen pga pappaperm, men det vet jeg ikke hvordan jeg regner ut. Kanskje kan jeg gjøre det i ettertid? Ikke vet jeg. Uansett, fått innvilget barnetillegg for 2 barn i tillegg, så økonomien ser flott ut framover :D Jeg trodde jeg kom til å gå ned i inntekt nå, men det virker ikke sånn :D
For en lettelse! Nå kan jeg slape av og fortsette arbeidet med min egen helse :)

Så bra det har ordnet seg![emoji1] glad på dine vegne!!

Back
Topp