Skravletråd februar!

Venter på å få komme inn til tannlegen...
Har jo bare betalt 8000 der siste 28 dagene

Var letta på dine vegne da det endelig gikk, ja! Følte meg nesten fæl som var ute på restaurant å feira bursdagen min ganske nøyaktig ett døgn før ungen var ute [emoji85][emoji848]

Ja det går virkelig unna her! Snuppa kravler så fort over gulvet nå at katta får ikke spise i fred en gang [emoji28]

Husker jeg gråt og var så glad da hun ebdelig var ute og jubla fordi jeg klarte det :p Gav opp så utrolig mange ganger der inne på fødestua. Og de vurderte å sende meg hjem om igangsettelsen ikke fungerte. Heldigvis fikk jeg 1 cm åpning, slik at de klarte ta vannet. Da fikk jeg håp :p

Oj di kravler fort :p mi åler seg mest. Hun kommer seg steder og står opp i krabbestilling, men heldigvis ikke superfart enda. Nok superfart i to åringen :p

Venter på å få komme inn til tannlegen...
Har jo bare betalt 8000 der siste 28 dagene
Så kjedelig.
Er det ingen ordning som gjør at man kan få noe dekt når det blir så store summer?

Jeg skal jobbe som frivillig jeg nå [emoji4] noen timer i uka når jeg orker det. Det føles godt at jeg har noe jeg kan gå til når jeg orker og ikke minst kan styre det selv [emoji4]

Fikk pakke med badebleier fra england idag i posten til begge ungene [emoji16] spent på størrelsen. Til eldste virka den jaggu noen stor. Men skal ha innerbleie med innlegg i under så kanskje den passer likevel :)
480d1a4e0722a49725786344c6761218.jpg
wups. Bilde ble visst opp ned :p

Så kjekt[emoji1] de var fine!

Takk [emoji173]️ Ble selv sjekka for lungebetennelse idag siden symptomene ligner. Så ville legen utelukke eller bekrefte det. Men enda ikke hørt noe, så regner med jeg heldigvis ikke har det. Men begynner å bli lei av feber i titt og ofte og hostinga [emoji31] utslitt. Og forkjølelsen som aldri slipper. Pemper astmaspray uten særlig effekt. Men må fortsette. Hadde bare ungene holdt seg friske :p verst når de er så forkjøla og tette

Man kan ha stille lungebetennelse som ikke gir utslag på prøver[emoji4]
Ville tatt kontakt med lege igjen om feberen kommer tilbake..

Titter innom før jeg må sove [emoji4] formen min er litt bedre, men prinsessa mi er skikkelig syk [emoji22] vet ikke hva feberen er nå, men hun koker... har feberfantaisier :/ vurderer å gi hun febernedsettende, men vil ikke vekke hun [emoji17]

God bedring[emoji4]

Nei den har de visst tatt bort :(
Så kjedelig.
Syns egentlig det er fryktelig rart at dersom det er noe med kroppen som er galt får man dekt mye med unntak av tennene.
Hallo, de er også en del av kroppen vår.
En tannlege er en spesialist på lik linje med en spesialist på en annen del av kroppen vår

Jabdet går i ett her om dagene :p
Han er heldigvis hjemme hver dag. Han har permisjonen mens jeg er sykemeldt siden jeg er for dårlig til å klare det alene.

Så bra at du har han hjemme til å hjelpe til[emoji173]️[emoji173]️
Hvordan har dagen deres gått til nå?

Back
Topp