Skravletråd februar!

Liker ikke å måtte gå i møte idag.. når snuppa våknet hadde hun 39,7 i feber og er kjempesløv [emoji17] fått i hun febernedsettende, 1 is og litt vann [emoji173] er nok influensa, for hun har typisk tegn på det
Skjønner godt du ikke vil det. Masse god bedring [emoji169]

Så gøy, hvor langt er du på vei!? [emoji173]️
Jeg skal til farmor og besøke henne i dag. Helsen hennes er ikke på topp om dagen, så prøver å tilbringe mest mulig tid med henne[emoji4] I ettermiddag skal vi på middag til et vennepar og barna deres. Blir koselig[emoji4]

Høres koselig ut[emoji1305][emoji4]

I lige måde![emoji4] Kos deg masse på jentefest i kveld :)
Det blir det
Takk :)

Så deilig og være ferdig med nav
emoji173.png

Ja, det har vært noen lange år. Jeg er jo fortsatt på trygd, men nå kan det seile sin egen sjø :D
Det kan jeg tenke meg gitt. Du hadde en travel dag du

Japp. Men jeg kom over mål til slutt :D

Var ikke meningen at det skulle bli quotet 2 her ^^

Hehe. Godt ikke bare jeg som syntes veldig synd i meg selv da. Tok seks lange dager fra start til slutt, men så endelig gikk det. På nåløyet før det måtte vurderes ks. Noe jeg sbsolutt ville unngå siden første ble hks :)

Tenk så store våre små er blitt [emoji16] mi fikk første tann idag allerede. Og åler seg overalt i huset. Snur seg i søvne på magen så her er det liv [emoji85]
Var letta på dine vegne da det endelig gikk, ja! Følte meg nesten fæl som var ute på restaurant å feira bursdagen min ganske nøyaktig ett døgn før ungen var ute [emoji85][emoji848]

Ja det går virkelig unna her! Snuppa kravler så fort over gulvet nå at katta får ikke spise i fred en gang [emoji28]

Ja, det er så godt :D
Rik blir jeg ikke, men at økonomien er stabil er så verdifullt :D
Skjønner deg veldig. Må til nav om noen uker. Men revmatalogen har gitt klar beskjed jeg ikke får jobbe nå da. Det hjelper på litt på det hele. :) Da får jeg fokusere mer på meg :)

Da kan jeg tenke meg at du har det travelt,ja[emoji173]️ Vi har en to-åring i hus og her går det i ett hele tiden. Ønsker deg masse lykke til i dag[emoji173]️
måtte dagen gå kjempe bra, og mannen din komme raskt hjem til deg fra jobb[emoji106][emoji173]️

Jabdet går i ett her om dagene :p
Han er heldigvis hjemme hver dag. Han har permisjonen mens jeg er sykemeldt siden jeg er for dårlig til å klare det alene.

Ah, endelig ferdig med Nav, for nå! Eller, jeg må inn og endre inntekt eller noe på mannen pga pappaperm, men det vet jeg ikke hvordan jeg regner ut. Kanskje kan jeg gjøre det i ettertid? Ikke vet jeg. Uansett, fått innvilget barnetillegg for 2 barn i tillegg, så økonomien ser flott ut framover :D Jeg trodde jeg kom til å gå ned i inntekt nå, men det virker ikke sånn :D
For en lettelse! Nå kan jeg slape av og fortsette arbeidet med min egen helse :)

Fantastisk! Er det aap du har fått innvilget?

Back
Topp