Skravletråd februar!

Overhodet ikke :p planen idag er å hvile medt mulig for å klare å være hjemme med to unger mens mannen skal klatre ikveld. Enn der?:)

Hvor gamle er barna dine?

Her skal jeg snart besøke farmor også skal vi på middag hos et vennepar i kveld. Så det blir kos[emoji173]️

6 mnd snart og 2.5 år :)

Høres koselig ut :)

Da kan jeg tenke meg at du har det travelt,ja[emoji173]️ Vi har en to-åring i hus og her går det i ett hele tiden. Ønsker deg masse lykke til i dag[emoji173]️
måtte dagen gå kjempe bra, og mannen din komme raskt hjem til deg fra jobb[emoji106][emoji173]️

God morgen [emoji5] snuppa er ikke noe bedre :/ veldig varm... heldigvis er mannen ferdig på jobb om 2 timer [emoji5] ha en fin fredag [emoji5]

Ah, endelig ferdig med Nav, for nå! Eller, jeg må inn og endre inntekt eller noe på mannen pga pappaperm, men det vet jeg ikke hvordan jeg regner ut. Kanskje kan jeg gjøre det i ettertid? Ikke vet jeg. Uansett, fått innvilget barnetillegg for 2 barn i tillegg, så økonomien ser flott ut framover :D Jeg trodde jeg kom til å gå ned i inntekt nå, men det virker ikke sånn :D
For en lettelse! Nå kan jeg slape av og fortsette arbeidet med min egen helse :)

Liker ikke å måtte gå i møte idag.. når snuppa våknet hadde hun 39,7 i feber og er kjempesløv [emoji17] fått i hun febernedsettende, 1 is og litt vann [emoji173] er nok influensa, for hun har typisk tegn på det

Ah, endelig ferdig med Nav, for nå! Eller, jeg må inn og endre inntekt eller noe på mannen pga pappaperm, men det vet jeg ikke hvordan jeg regner ut. Kanskje kan jeg gjøre det i ettertid? Ikke vet jeg. Uansett, fått innvilget barnetillegg for 2 barn i tillegg, så økonomien ser flott ut framover :D Jeg trodde jeg kom til å gå ned i inntekt nå, men det virker ikke sånn :D
For en lettelse! Nå kan jeg slape av og fortsette arbeidet med min egen helse :)

Så deilig og være ferdig med nav[emoji173]️

Fantastisk!! [emoji324][emoji169]

Back
Topp