Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søt
Den var fin[emoji7] legger gjerne inn en bestilling til Ibo på den nærmere sommeren [emoji7]
Overhodet ikkeplanen idag er å hvile medt mulig for å klare å være hjemme med to unger mens mannen skal klatre ikveld. Enn der?
![]()
Hvor gamle er barna dine?
Her skal jeg snart besøke farmor også skal vi på middag hos et vennepar i kveld. Så det blir kos[emoji173]️
6 mnd snart og 2.5 år
Høres koselig ut![]()
Jeg heierDet kan hende
Satser på at den funker kjapt![]()
God morgen [emoji3]
Jordmortime idag [emoji173]️ hva skal dere? [emoji5]
God morgen [emoji5] snuppa er ikke noe bedre :/ veldig varm... heldigvis er mannen ferdig på jobb om 2 timer [emoji5] ha en fin fredag [emoji5]
Tusen takk [emoji173]God bedring til snuppa[emoji4] Håper dere får en fin fredag dere også[emoji4]
Ah, endelig ferdig med Nav, for nå! Eller, jeg må inn og endre inntekt eller noe på mannen pga pappaperm, men det vet jeg ikke hvordan jeg regner ut. Kanskje kan jeg gjøre det i ettertid? Ikke vet jeg. Uansett, fått innvilget barnetillegg for 2 barn i tillegg, så økonomien ser flott ut framoverJeg trodde jeg kom til å gå ned i inntekt nå, men det virker ikke sånn
For en lettelse! Nå kan jeg slape av og fortsette arbeidet med min egen helse![]()
Fikk mye søvn. Var digg gittHåper du for deg litt søvn nå på dagen!!![]()
Brettspill og film høres kjempe koselig ut![emoji173]️
Kos dere masse!!
Det kan jeg tenke meg gitt. Du hadde en travel dag duHeldiggris! Ble vel hele 2 omganger på meg i går![]()
Fantastisk!! [emoji324][emoji169]Ah, endelig ferdig med Nav, for nå! Eller, jeg må inn og endre inntekt eller noe på mannen pga pappaperm, men det vet jeg ikke hvordan jeg regner ut. Kanskje kan jeg gjøre det i ettertid? Ikke vet jeg. Uansett, fått innvilget barnetillegg for 2 barn i tillegg, så økonomien ser flott ut framoverJeg trodde jeg kom til å gå ned i inntekt nå, men det virker ikke sånn
For en lettelse! Nå kan jeg slape av og fortsette arbeidet med min egen helse![]()