Skravletråd februar!

Jeg og ungene skal visst ikke bli friske i dette huset [emoji15][emoji849] Nå hoster eldste så hun ikke får sove. Harker og brekker seg. Nekter å prøve å drikke vann. Stakkars er så trøtt :( og yngste er pottetett og surkler :(
Den hosten er fæl. Også henger de alltid så godt i også. Yngste her hoster også. Holdt på i over en mnd.

God bedring !

Oooh, spennende. Når du sier form, vet du hvor stor den skal være til en grunnoppskrift? For den jeg kom med er for en kopp på ca 3 dl. Vil din gå i en kopp på den størrelsen?
Er vel det jeg har brukt ja

Tusen takk du[emoji8][emoji8]
Joda, det må jo gi seg. Vanligvis hadde jeg taklet dette helt fint. Men sliter med kroniske sterke smerter i kroppen etter siste svangerskap. Og fått en stor «forflytning» mellom to deler i ryggraden og skjev rygg av belastningen. Så er de smertene og utmattelsen som gjør at selv en forkjølelse og luftveisinfeksjon bare føles uoppnåelig å bli frisk av.

Ser den!! Håper jentene dine blir raskt friske[emoji173]️

God morgen alle sammen[emoji173]️ Håper alle har hatt en fin natt[emoji4]
Hva er deres planer for dagen?

Jeg og ungene skal visst ikke bli friske i dette huset [emoji15][emoji849] Nå hoster eldste så hun ikke får sove. Harker og brekker seg. Nekter å prøve å drikke vann. Stakkars er så trøtt :( og yngste er pottetett og surkler :(
God bedrinh

Fikk veldig lyst å lage en sånn her til eldste til sommeren [emoji7]
49007fde072e9af9c9116726709c418a.jpg

Den var fin[emoji7] legger gjerne inn en bestilling til Ibo på den nærmere sommeren [emoji7]

Ingen planer gitt. Sovna rundt 04. Så er veldig trøtt nå. Når ungene er gått til skolen tenker jeg å sove litt igjen gitt [emoji39]

Ellers tenker jeg at fredagen blir fin og rolig. Med film og brettspill med ungene :)

God morgen [emoji3]

Jordmortime idag [emoji173]️ hva skal dere? [emoji5]
Så gøy, hvor langt er du på vei!? [emoji173]️
Jeg skal til farmor og besøke henne i dag. Helsen hennes er ikke på topp om dagen, så prøver å tilbringe mest mulig tid med henne[emoji4] I ettermiddag skal vi på middag til et vennepar og barna deres. Blir koselig[emoji4]

God morgeb
Jobb
Jentefest:)
Høres koselig ut[emoji1305][emoji4]

Ønsker dere alle en strålende fredag
I lige måde![emoji4] Kos deg masse på jentefest i kveld :)

Ingen planer gitt. Sovna rundt 04. Så er veldig trøtt nå. Når ungene er gått til skolen tenker jeg å sove litt igjen gitt [emoji39]

Ellers tenker jeg at fredagen blir fin og rolig. Med film og brettspill med ungene :)

Håper du for deg litt søvn nå på dagen!! :)

Brettspill og film høres kjempe koselig ut![emoji173]️
Kos dere masse!!

Den hosten er fæl. Også henger de alltid så godt i også. Yngste her hoster også. Holdt på i over en mnd.

God bedring !

Ja :/ den henger virkelig i. God bedring til yngste der og!

Overhodet ikke :p planen idag er å hvile medt mulig for å klare å være hjemme med to unger mens mannen skal klatre ikveld. Enn der?:)

Back
Topp