Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var letta på dine vegne da det endelig gikk, ja! Følte meg nesten fæl som var ute på restaurant å feira bursdagen min ganske nøyaktig ett døgn før ungen var ute [emoji85][emoji848]
Ja det går virkelig unna her! Snuppa kravler så fort over gulvet nå at katta får ikke spise i fred en gang [emoji28]
Så kjedelig.Venter på å få komme inn til tannlegen...
Har jo bare betalt 8000 der siste 28 dagene
Ååh [emoji7] nydelig! Må følge deg på Instagram ooog bestille noe snart ser jeg [emoji166]
Nei den har de visst tatt bortSå kjedelig.
Er det ingen ordning som gjør at man kan få noe dekt når det blir så store summer?
Jobb og jenteparty var planen men ble visst tannlegen også.inni der
Stabilitet er braJa, det er så godt
Rik blir jeg ikke, men at økonomien er stabil er så verdifullt![]()
Tusen takk [emoji4]God bedring![]()
Fikk pakke med badebleier fra england idag i posten til begge ungene [emoji16] spent på størrelsen. Til eldste virka den jaggu noen stor. Men skal ha innerbleie med innlegg i under så kanskje den passer likevel
wups. Bilde ble visst opp ned![]()
![]()
Nope. Eldste hoster og harker. Så er ut og inn av rommet :/
Takk [emoji173]️ Ble selv sjekka for lungebetennelse idag siden symptomene ligner. Så ville legen utelukke eller bekrefte det. Men enda ikke hørt noe, så regner med jeg heldigvis ikke har det. Men begynner å bli lei av feber i titt og ofte og hostinga [emoji31] utslitt. Og forkjølelsen som aldri slipper. Pemper astmaspray uten særlig effekt. Men må fortsette. Hadde bare ungene holdt seg friskeverst når de er så forkjøla og tette
Han kan ikke trene for meg, strikke for meg eller spille for megHan kunne ha tatt husarbeidet, meeeeeeen, hvorfor skal han vel det?
![]()
Titter innom før jeg må sove [emoji4] formen min er litt bedre, men prinsessa mi er skikkelig syk [emoji22] vet ikke hva feberen er nå, men hun koker... har feberfantaisier :/ vurderer å gi hun febernedsettende, men vil ikke vekke hun [emoji17]
Så kjedelig.Nei den har de visst tatt bort![]()
Tusen takk [emoji4]God bedring[emoji4]
Jabdet går i ett her om dagene![]()
Han er heldigvis hjemme hver dag. Han har permisjonen mens jeg er sykemeldt siden jeg er for dårlig til å klare det alene.
Så kjekt[emoji1] de var fine!
God bedring til storesøster[emoji173]️