Skravletråd februar!

Å få jenta til å spise ren fisk som hun tidligere har likt så godt er jaggu ikke enkelt [emoji848][emoji848] Heldigvis spiser hun masse fisk o bhg, men hadde vært greit å fått i henne mer enn par små biter med seifilet uten å måtte gjemme det bak gulroten på gaffelen [emoji849]

Etter en liten jakt dukket heldigvis kvittering på 4 middager fra fjorland til 250 kr opp.

Jeg vil gjerne få levert regning på det asap så jeg ikke glemmer og roter bort. Poenget med at vi spiser overtidsmat betalt av arbeidsgiver er ikke at jeg skal ha betalt den....
Så bra du fant kvittering på det :happy:

Å få jenta til å spise ren fisk som hun tidligere har likt så godt er jaggu ikke enkelt [emoji848][emoji848] Heldigvis spiser hun masse fisk o bhg, men hadde vært greit å fått i henne mer enn par små biter med seifilet uten å måtte gjemme det bak gulroten på gaffelen [emoji849]
Her spiser ikke treåringen middag i det hele tatt. Utenom salat , det som er utenpå fiskepinner og pølse :bored::shifty: han spiste alt frem til han var nesten 2 år.

Her spiser ikke treåringen middag i det hele tatt. Utenom salat , det som er utenpå fiskepinner og pølse :bored::shifty: han spiste alt frem til han var nesten 2 år.

Middag er veldig dag til dag her. Trøster meg med at de sier hun spiser omtrent alt i bhg og spiser veldig godt der. Salar liker hun ikke. Alt som er grønt er æsj. Men gulrot elsker hun. Av og til paprika.
Men sånn som kjøttdeig og spagetti er godt. Karbonader, pølser og fiskekaer også. Potet hater hun. Føler det bare blir så ensidig [emoji848] før elsket hun gryteretter, chili con carne og biff stroganoff. Kylling nekter hun. Det likte hun for et år siden. Nå er det bom stopp på alle de tingene [emoji849]

Ryggen verker! I dag blir det travelt! Har ungene alene fra 5. Begge skal ha mat og bli lagt, så er det raid. Innimellom skal klesvasken bli gjort. Hmmm. Høres ikke så travelt ut likevel det ^^
[emoji23][emoji23] Med vond rygg i tillegg hjelper vel ikke alt annet da ;) Vi ses i kveld da [emoji8]

En time til leggerutinene starter med kveldsmat, tannpuss og pysjamas. Mor gleder seg! [emoji85]

Med verkende rygg høres det travelt nok ut :p

Å legge yngste er lett. Jeg bare ligger her mens hun spiser og til slutt sovner. Når jeg legger eldste kan jeg sitte i en stor lenestol hun har på rommet sitt. Veldig kjekt for ryggen :D

Har du prøvd å dekke fileten med noe? Slik at det blir en slags fiskepinne.

[emoji23][emoji23] Med vond rygg i tillegg hjelper vel ikke alt annet da ;) Vi ses i kveld da [emoji8]

Det gjør vi :D
Kommer til å gå litt fra og til om jeg kan. Ez sa det var greit, men det spørs litt hva Much tenker. Det eneste jeg MÅ ha med meg er Argus ^^

Middag er veldig dag til dag her. Trøster meg med at de sier hun spiser omtrent alt i bhg og spiser veldig godt der. Salar liker hun ikke. Alt som er grønt er æsj. Men gulrot elsker hun. Av og til paprika.
Men sånn som kjøttdeig og spagetti er godt. Karbonader, pølser og fiskekaer også. Potet hater hun. Føler det bare blir så ensidig [emoji848] før elsket hun gryteretter, chili con carne og biff stroganoff. Kylling nekter hun. Det likte hun for et år siden. Nå er det bom stopp på alle de tingene [emoji849]
Sånn typisk ting de går igjennom :bored:

Å legge yngste er lett. Jeg bare ligger her mens hun spiser og til slutt sovner. Når jeg legger eldste kan jeg sitte i en stor lenestol hun har på rommet sitt. Veldig kjekt for ryggen :D

Det er godt :) her er leggingen adskillig verre enn det :p

Har du prøvd å dekke fileten med noe? Slik at det blir en slags fiskepinne.

Jepp. Må prøve neste gang og rett og slett kutte fileen slik at den har fiskepinneform. For fiskepinner spiser hun. Men vil gjerne ha ren fisk i de.

Back
Topp