Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå fine![]()
Så bra du fant kvittering på detEtter en liten jakt dukket heldigvis kvittering på 4 middager fra fjorland til 250 kr opp.
Jeg vil gjerne få levert regning på det asap så jeg ikke glemmer og roter bort. Poenget med at vi spiser overtidsmat betalt av arbeidsgiver er ikke at jeg skal ha betalt den....

Her spiser ikke treåringen middag i det hele tatt. Utenom salat , det som er utenpå fiskepinner og pølseÅ få jenta til å spise ren fisk som hun tidligere har likt så godt er jaggu ikke enkelt [emoji848][emoji848] Heldigvis spiser hun masse fisk o bhg, men hadde vært greit å fått i henne mer enn par små biter med seifilet uten å måtte gjemme det bak gulroten på gaffelen [emoji849]

han spiste alt frem til han var nesten 2 år.Her spiser ikke treåringen middag i det hele tatt. Utenom salat , det som er utenpå fiskepinner og pølsehan spiste alt frem til han var nesten 2 år.
Veldig [emoji169]Åh for en omtenksom jentedet gjør litt ekstra godt for mammaen også når barna gjør slikt
![]()
[emoji23][emoji23] Med vond rygg i tillegg hjelper vel ikke alt annet daRyggen verker! I dag blir det travelt! Har ungene alene fra 5. Begge skal ha mat og bli lagt, så er det raid. Innimellom skal klesvasken bli gjort. Hmmm. Høres ikke så travelt ut likevel det ^^
Så flott [emoji7]
Ja. Den dukket heldigvis opp under noe papirSå bra du fant kvittering på det![]()
Med verkende rygg høres det travelt nok ut![]()
Jaaa, er så mye fint nåSå flott [emoji7]
Å få jenta til å spise ren fisk som hun tidligere har likt så godt er jaggu ikke enkelt [emoji848][emoji848] Heldigvis spiser hun masse fisk o bhg, men hadde vært greit å fått i henne mer enn par små biter med seifilet uten å måtte gjemme det bak gulroten på gaffelen [emoji849]
[emoji23][emoji23] Med vond rygg i tillegg hjelper vel ikke alt annet daVi ses i kveld da [emoji8]
Sånn typisk ting de går igjennomMiddag er veldig dag til dag her. Trøster meg med at de sier hun spiser omtrent alt i bhg og spiser veldig godt der. Salar liker hun ikke. Alt som er grønt er æsj. Men gulrot elsker hun. Av og til paprika.
Men sånn som kjøttdeig og spagetti er godt. Karbonader, pølser og fiskekaer også. Potet hater hun. Føler det bare blir så ensidig [emoji848] før elsket hun gryteretter, chili con carne og biff stroganoff. Kylling nekter hun. Det likte hun for et år siden. Nå er det bom stopp på alle de tingene [emoji849]

En time til leggerutinene starter med kveldsmat, tannpuss og pysjamas. Mor gleder seg! [emoji85]

Å legge yngste er lett. Jeg bare ligger her mens hun spiser og til slutt sovner. Når jeg legger eldste kan jeg sitte i en stor lenestol hun har på rommet sitt. Veldig kjekt for ryggen![]()
Har du prøvd å dekke fileten med noe? Slik at det blir en slags fiskepinne.
Sånn typisk ting de går igjennom![]()