FEBRUAR 2018

Har noen av dere fått instrukser ang sex? :shy:

Lev som normalt sier de på St.Olavs! Hvertfall etter innsett! Vi har hatt sex under stimuleringen, men ikke etter Ovitrelle og de siste dagene før Ovitrelle!!

Jeg spurte eksplisitt om dette på forsamtalen, og fikk beskjed om å avstå fra sprøytestart. Dette står også i papirene vi har fått fra Porsgrunn. I dag fikk vi beskjed om å vente i 10 dager etter uttak på grunn av infeksjonsfare. Vet at folk har fått andre svar fra andre klinikker, så hva som er fasit skal jeg ikke si for sikkert
emoji4.png

Jeg spørte om dette da jeg var på Hausken, de sa vi kunne ha så mye sex vi bare ville :p men ikke etter vi satt ovitrelle..

Lev som normalt sier de på St.Olavs! Hvertfall etter innsett! Vi har hatt sex under stimuleringen, men ikke etter Ovitrelle og de siste dagene før Ovitrelle!!
Ha! Nå ble jeg ihvertfall forvirret, jenter :hilarious:

Ha! Nå ble jeg ihvertfall forvirret, jenter :hilarious:

Forhold deg til klinikken du hører til[emoji5]
Enig i dette. Siden vi alle har fått forskjellige beskjeder dreier det seg vel mest om å gjøre det du er komfortabel med, etter å ha forhørt deg med klinikken du hører til [emoji4] tror uansett ikke dette har noen særlig innvirkning på det endelige resultatet

Vel.. oppdatering, vi prøvde en runde. Nå har jeg vondt i eggstokkene som allerede var begynt å bli ømme, og det var jo ikke særlig godt når han kom noe dypt pga de er litt store? :confused: det fungerte jo, men jeg orker ikke det der igjen med det første nei! Nå har han stakkars fått bedkjed om no action på en stund :hilarious:

Vel.. oppdatering, vi prøvde en runde. Nå har jeg vondt i eggstokkene som allerede var begynt å bli ømme, og det var jo ikke særlig godt når han kom noe dypt pga de er litt store? :confused: det fungerte jo, men jeg orker ikke det der igjen med det første nei! Nå har han stakkars fått bedkjed om no action på en stund :hilarious:

Hehe, sånn var det til oss også! Men det var mot slutten av stimuleringsperioden[emoji5] nå er det uansett stopp! sex og progesteronstøtte=ekkelt[emoji23][emoji23]

Har noen her hatt eggfollikker på rundt 13-14-15mm på ultralyd og tatt ovitrelle samme dagen ? Ble de befruktet ? Synes egentlig jeg burde hatt en dag til med gonal, siden jeg hadde få som var over 17mm

Jeg hadde en på 13 nå på kontroll på mandag. Legen ville jeg skulle gå på hormoner i 2 dager til. Skal ha ny kontroll på onsdag. Tror på tidligere forsøk at de største har vært på 17-18 før jeg har satt ovitrelle. Men hvis du har mange som er rundt 17-18 og kun et få tall på 13-15 så kan det jo være at de vil ha de største. De andre har jo uansett litt tid å vokse på. Jeg har jo bare en så de ville ikke ta noen sjanser.

Jeg hadde en på 13 nå på kontroll på mandag. Legen ville jeg skulle gå på hormoner i 2 dager til. Skal ha ny kontroll på onsdag. Tror på tidligere forsøk at de største har vært på 17-18 før jeg har satt ovitrelle. Men hvis du har mange som er rundt 17-18 og kun et få tall på 13-15 så kan det jo være at de vil ha de største. De andre har jo uansett litt tid å vokse på. Jeg har jo bare en så de ville ikke ta noen sjanser.
Trodde de sluttet å vokse når vi tok ovitrelle?:)

Mine med-rugere: drikker dere kaffe i rugeperioden?[emoji848] er det noe annet man ikke skal gjøre når man ruger (bortsett fra alkohol, røyk og de tingene der [emoji12])

Mine med-rugere: drikker dere kaffe i rugeperioden?[emoji848] er det noe annet man ikke skal gjøre når man ruger (bortsett fra alkohol, røyk og de tingene der [emoji12])

Jeg drikker ikke noe koffein når jeg ruger[emoji5]Men det er ikke farlig med litt pr.dag!! Har du preglife-appen? Der står det mye ifht mat/drikke ved graviditet! Ellers så tror jeg ikke det er så mye man kan gjøre feil! Jeg sliter med snusen!! I stimuleringsukene så bruker jeg litt nikotin- og tobakkfri for å ta de verste toppene! Nå som jeg ruger dropper jeg også den! Og det merkes godt!!!

Jeg må nesten le litt av meg selv altså[emoji23] jeg har hatt en liten opprydding i skapet på badet og har tella følgende:

27 stk 10mlu babyplanstrimler
8 stk 25mlu babyplanstrimler
20 stk 10mlu babyplanstaver
6 stk CB digitale
6 stk CB g-testpinner til monitoren

67 stk tester!!!! Det er jo galskap[emoji85][emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg har testdato valentinsdagen ( onsdag 14 feb) [emoji108][emoji7] krysser fingrene for at vi får positivt svar og at et lite kjærlighetsbarn klamrer seg fast 9 mnder [emoji173]

Krysser alt som krysses kan[emoji7][emoji7]

Jeg må nesten le litt av meg selv altså[emoji23] jeg har hatt en liten opprydding i skapet på badet og har tella følgende:

27 stk 10mlu babyplanstrimler
8 stk 25mlu babyplanstrimler
20 stk 10mlu babyplanstaver
6 stk CB digitale
6 stk CB g-testpinner til monitoren

67 stk tester!!!! Det er jo galskap[emoji85][emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]

Haha, la galskapen starte[emoji7][emoji7]

Fått telefon nå, 5 egg har blitt befruktet og ser bra ut, så da blir det innsett i morgen [emoji3] vært helt nervevrak siste to timene, og begynt å se for meg at ingen egg skulle bli befruktet, så nå er jeg overlykkelig. De hadde visst fått ut 12 egg, ikke 10 som vi fikk beskjed om i går. Håper virkelig de deler seg som normalt frem til i morgen [emoji173]

Back
Topp