FEBRUAR 2018

Forstår veldig godt at du er skuffet. Men gullegget kan jo ligge i den folikkelen! Krysser fingrene for at alt går bra fram til neste kontroll :Heartred

Takk[emoji173]️ Det var det legen sa og. Nå satser vi alt på den ene. Får bare håpe den har blir stor nok til kontroll på onsdag. Aldri gått så lenge på hormoner før.

Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️
De ringte å sa det bare var 1 i dag tidlig men så hadde det kommet enda en til etter så vi fikk 2 inn [emoji3][emoji3]

Så fantastisk [emoji2][emoji1319][emoji1319][emoji1319] Jeg ble SÅ glad av å lese dette!!! [emoji173]️ Nå SKAL du ruge i 9 måneder!!

Da er jeg offisielt ruger av et perfekt blasto egg [emoji7] de 5 andre eggene overlevde ikke helgen . Litt kjedelig å vite vi må gjennom hormoner igjen en gang , men nå krysser jeg alt jeg har for at dette går veien [emoji173][emoji173][emoji173] når kan jeg teste tror dere ? [emoji23]

Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️
De ringte å sa det bare var 1 i dag tidlig men så hadde det kommet enda en til etter så vi fikk 2 inn [emoji3][emoji3]

Når har dere testedato mine med-ruge damer?[emoji7]

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ så fantastisk med to inn!!! Dobbel sjanse det[emoji7][emoji7][emoji7] dette måå jo bare bli baby[emoji173]️

Dette blir bare bedre og bedre [emoji2] to gullegg! Krysser alt jeg har for at de holder hele veien [emoji173]

Dette blir baby(er)[emoji173]️ gratulerer, endelig ruger!!!

Så fantastisk!! :excited001 nå blir det babyer!

Det er jo nesten for godt til å være sant!! Nå skal det gå hele veien! :happy::Heartred

Så glad jeg ble på dine vegne nå! Gratulerer!

Så fantastisk [emoji2][emoji1319][emoji1319][emoji1319] Jeg ble SÅ glad av å lese dette!!! [emoji173]️ Nå SKAL du ruge i 9 måneder!!

Tuuuusen takk!!! [emoji173]️ jeg er helt overveldet[emoji27][emoji16][emoji7][emoji173]️[emoji8]

Samme her!! Ikke sjans at jeg holder så lenge[emoji23][emoji23]

Ryker nok før det ja [emoji85][emoji85] når tenker du å ta første?[emoji12]

Mulig torsdag, for å teste ut Ovitrelle[emoji5]

Ja denne teaterverden er helt ny for meg[emoji85] men kanskje lurt å teste at Ovitrelle er ute ja! Kanskje slå av en test til helga en gang å se den blir negativ [emoji4]

Jeg hadde innsett av 2 dagers den 26. Har testedag 15! Merkelig hvor mye testedag varierer.

Seriøst? Det er jo nesten 3 uker!! Hvor hører du til??

Har noen av dere fått instrukser ang sex? :shy:
Jeg spurte eksplisitt om dette på forsamtalen, og fikk beskjed om å avstå fra sprøytestart. Dette står også i papirene vi har fått fra Porsgrunn. I dag fikk vi beskjed om å vente i 10 dager etter uttak på grunn av infeksjonsfare. Vet at folk har fått andre svar fra andre klinikker, så hva som er fasit skal jeg ikke si for sikkert [emoji4]

Har noen her hatt eggfollikker på rundt 13-14-15mm på ultralyd og tatt ovitrelle samme dagen ? Ble de befruktet ? Synes egentlig jeg burde hatt en dag til med gonal, siden jeg hadde få som var over 17mm

Back
Topp