FEBRUAR 2018

Jeg må nesten le litt av meg selv altså[emoji23] jeg har hatt en liten opprydding i skapet på badet og har tella følgende:

27 stk 10mlu babyplanstrimler
8 stk 25mlu babyplanstrimler
20 stk 10mlu babyplanstaver
6 stk CB digitale
6 stk CB g-testpinner til monitoren

67 stk tester!!!! Det er jo galskap[emoji85][emoji85][emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]
Ha ha, du er i hvert fall godt rustet for kontinuerlig testing både før og etter testedatoen [emoji23]

Gratulerer så mye med innsett til rugere og uttak til dere som har hatt det! Jeg har så stor tro på mange gravidstreker nå i februar[emoji173]️ Gleder meg til å komme etter som ruger om ikke så alt for lenge

Takk for det[emoji7] er du i gang med Progynova?[emoji5][emoji5]

Er det andre som tar blodfortynnende ? Tok dere det dagen før egguttak? Ble litt usikker nå, husker ikke hva sykepleieren å
sa.... jeg skulle ikke ta den samme dag som egguttaket. Men usikker om jeg skal ta den dagen før.

Er det andre som tar blodfortynnende ? Tok dere det dagen før egguttak? Ble litt usikker nå, husker ikke hva sykepleieren å
sa.... jeg skulle ikke ta den samme dag som egguttaket. Men usikker om jeg skal ta den dagen før.
Sannsynligvis ikke.. henger jo igjen i kroppen og det kan føre til at dersom noe skjer vil du blø en del mer enn om du ikke tok det?
Dette er nå bare tanker jeg har da :p mye mulig det er feil i og med at jeg ikke har det

Ville ikke tatt det dagen før. Hilsen en sykepleier.

Jeg begynte dagen etter uttak.

Da hopper jeg over til mars gruppa. Får ikke innsett i denne syklusen da jeg skal ha 2 egg uttak og alt havner på frys. Litt kjipt, men legene vet vel best. Og håper at denne måten gir meg flere og gode egg. Masse lykke til alle sammen. Håper dere får en spire snart ❤❤❤

Da hopper jeg over til mars gruppa. Får ikke innsett i denne syklusen da jeg skal ha 2 egg uttak og alt havner på frys. Litt kjipt, men legene vet vel best. Og håper at denne måten gir meg flere og gode egg. Masse lykke til alle sammen. Håper dere får en spire snart [emoji173][emoji173][emoji173]

Masse lykke til med neste uttak og innsett i Mars[emoji173]️

Du hører til Haugesund gjør du ikke? Jeg har tatt klexane, og tar da hver dag utenom dagen jeg har uttak.

Jeg sto på blodfortynnende fra 1 syklusdag og frem til uke 13 :) gjennom hele stimuleringen og uttak osv! Blødningsfaren er minimal [emoji4] blødde ingenting ekstra [emoji5]

Mener jeg begynte å ta det etter innsett..

Da hopper jeg over til mars gruppa. Får ikke innsett i denne syklusen da jeg skal ha 2 egg uttak og alt havner på frys. Litt kjipt, men legene vet vel best. Og håper at denne måten gir meg flere og gode egg. Masse lykke til alle sammen. Håper dere får en spire snart [emoji173][emoji173][emoji173]

Lykke til[emoji4] Veldig spennende med 2 uttak.

Masse lykke til! Med både egguttak nr 2 og innsett i mars!![emoji173]️

Hjelpe meg så oppblåst jeg er!! Kan ikke huske jeg var slik sist! Er ikke vondt, men hele magen kjennes liksom tung!!

Back
Topp