FEBRUAR 2018

Da er jeg offisielt ruger på et perfekt 4-delt egg [emoji173] ganske surrealistisk å se det på skjermen før det ble satt inn, rart å tenke på at det potensielt kan være babyen vår. Fikk til og med et egg på frys, samt et de vil avvente til i morgen med [emoji4]

Herlig[emoji7] gratulerer[emoji7][emoji7] når er testdato?[emoji5]

Vet noen her hvorfor det ofte er sånn om man får feks 8 egg ut er bare 1 perfekt , om man får 15 egg er ofte bare 2 perfekte. Er det pga vi stimulerer eggene og derfor svekkes kvaliteten såpass mye ? [emoji57] Var kjedelig å ikke få noen egg på frys- så håper blastoen i magen vokser seg stooor :D Tror faktisk ikke jeg orker en runde til med hormoner med en gang om dette ender negativt, tror jeg skal foreslå at vi reiser på sydenferie om noen uker om det går feil vei - Tror jeg må ha noe jeg kan glede meg til om ikke det er "vår tur " enda:) For en nervepirrende tid!! Lykke til alle som skal ha uttak / innsett i dag [emoji2][emoji108]

Dette kan nok henge sammen med mye tror jeg! Man kan få bra kvalitet mellom man får ut mange! Kan henge sammen med eggkvaliteten, sædkvaliteten, kromosomer osv! Man det sies jo ofte at veldig mange ikke nødvendigvis trenger å være bra! Kvalitet fremfor kvantitet! Jeg hadde 5 innsett ifjor med «perfekte egg», men jeg har ingen baby! Selvom de er bra og blir fryst, så trenger det ikke bety at de er levedyktige! Er det St.Olavs sier til oss- at vi har hatt uflaks og ikke møtt på gullembryoet ennå! Jeg tenker jo at det kan være noe med meg, men de bil avvente fler forsøk/en klinisk abort til før vi skal gjennom mer utredning!

Var på kontroll i dag og den ene de så forrige dagen var borte, så da blir det ikke noe mer på meg denne gangen. Får heller satse på et nytt forsøk om en stund når jeg er klar for det igjen. Men først en pause fra sprøyter[emoji4] Lykke til alle sammen[emoji173]️ Skal følge med dere[emoji4]

Var på kontroll i dag og den ene de så forrige dagen var borte, så da blir det ikke noe mer på meg denne gangen. Får heller satse på et nytt forsøk om en stund når jeg er klar for det igjen. Men først en pause fra sprøyter[emoji4] Lykke til alle sammen[emoji173]️ Skal følge med dere[emoji4]

Uff, så kjedelig[emoji57][emoji57] masse lykke til ved neste forsøk[emoji173]️

Herregud så vondt jeg har nå[emoji50]jeg blødde ikke noe etter egguttaket, første gang jeg ikke blør[emoji16]Meeen det er mye lysebrunt utflod lignede greie som kommer ut ??( beklager, ekkelt!) Hehe.[emoji23] Andre som har hatt det etter egguttak?

Herregud så vondt jeg har nå[emoji50]jeg blødde ikke noe etter egguttaket, første gang jeg ikke blør[emoji16]Meeen det er mye lysebrunt utflod lignede greie som kommer ut ??( beklager, ekkelt!) Hehe.[emoji23] Andre som har hatt det etter egguttak?

Ikke så mye utflod nei, men ganske vondt i dagene etterpå! Fortsatt ubehagelig! Oppblåst og føles tung i magen!

Back
Topp