Ruger[emoji173]️
11/12 befruktet[emoji173]️ og 10 henger med mot blasto[emoji7]
[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ruger[emoji173]️
Så fantastisk, gratulerer så mye [emoji173] du får jo nesten et fotballag på frys [emoji3]
Spennende!!!! Det ble jo fest i varmeskapet! Lydige knøtter du har laget!Hehe, får se på onsdag hvor mange det blir[emoji7]
Ruger[emoji173]️

Hm, ja det var kanskje litt tidlig? Jeg vet ikke om det har noe å si, progesteronstøtte er vel bra bra?
Ikke fått beskjed om når jeg starter enda, men regner med det blir fredag/lørdag etter kontroll også innsett 5 dager etterpå![]()
Da jeg var på kontroll på fredag hadde jeg 6 follikler mellom 14-16 mm, 1 på 13, 2 på 12 og 2 på 10-11. Jeg fikk ut 10 egg, så mine minste hadde vokst kraftig på tiden mellom kontroll og uttak [emoji4]Var på ultralyd no, 15 egg! Var vell kanskje bare 5 på 15-17 og 18mm. Men resten var rundt 12 og 13. Vokser de små til egguttaket? Har egguttak på onsdagspennende!!
Da fikk jeg positiv EL-test i kveld, og forstod jeg legen riktig blir det innsett på onsdag![]()
Så fantastisk, gratulerer så mye [emoji173] du får jo nesten et fotballag på frys [emoji3]
Wow, så fantastisk! Dette er gullegget(ene)![]()
[emoji173]️[emoji173]️
Spennende!!!! Det ble jo fest i varmeskapet! Lydige knøtter du har laget!
Gratulerer!!! Hvilket flott resultat!!![]()
Men satt du ovitrelle på fredag ?Da jeg var på kontroll på fredag hadde jeg 6 follikler mellom 14-16 mm, 1 på 13, 2 på 12 og 2 på 10-11. Jeg fikk ut 10 egg, så mine minste hadde vokst kraftig på tiden mellom kontroll og uttak [emoji4]
Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️
De ringte å sa det bare var 1 i dag tidlig men så hadde det kommet enda en til etter så vi fikk 2 inn [emoji3][emoji3]
Selv om jeg setter ovitrelle idag?Fikk beskjed at de vokser 1-2 mm hver dag![]()
Jeg satte ovitrelle på lørdag kveld [emoji4]Men satt du ovitrelle på fredag ?![]()
Dette blir bare bedre og bedre [emoji2] to gullegg! Krysser alt jeg har for at de holder hele veien [emoji173]Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️
De ringte å sa det bare var 1 i dag tidlig men så hadde det kommet enda en til etter så vi fikk 2 inn [emoji3][emoji3]
Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️
Så fantastisk!!Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️
nå blir det babyer!Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️

Var på kontroll i dag og der var det fortatt bare en på venstre som hadde noen mulighet. På høyre fant de en liten, men den var for liten. Blir to dager til med hormoner og så ny kontroll på onsdag[emoji57] Har kjent så mye på begge sider i helgen så var sikkert på at det var flere[emoji22]

Så glad jeg ble på dine vegne nå! Gratulerer!Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️