FEBRUAR 2018

Hm, ja det var kanskje litt tidlig? Jeg vet ikke om det har noe å si, progesteronstøtte er vel bra bra?
Ikke fått beskjed om når jeg starter enda, men regner med det blir fredag/lørdag etter kontroll også innsett 5 dager etterpå :)

Ok! Ja, jeg har bestemt meg for å utsette til onsdag, da får jeg 5 dager med progesteron før innsett.

Søker endel på nett og ser folk gjør litt forskjellig, men få som setter inn på 7. dagen. Så ikke sikkert det har så mye å si.

Var på ultralyd no, 15 egg! Var vell kanskje bare 5 på 15-17 og 18mm. Men resten var rundt 12 og 13. Vokser de små til egguttaket? Har egguttak på onsdag:) spennende!!
Da jeg var på kontroll på fredag hadde jeg 6 follikler mellom 14-16 mm, 1 på 13, 2 på 12 og 2 på 10-11. Jeg fikk ut 10 egg, så mine minste hadde vokst kraftig på tiden mellom kontroll og uttak [emoji4]

Da fikk jeg positiv EL-test i kveld, og forstod jeg legen riktig blir det innsett på onsdag :happy:

Snakket med klinikken og det blir ikke innsett før på fredag.

Syns det høres litt sent ut (positiv EL-test forrige fredag kveld), men legen hadde sagt så. Da jeg ringte vakttlf i går sa Jon Hausken torsdag.. Men jeg kan vel ikke annet enn å stole på dem :)

Så fantastisk, gratulerer så mye [emoji173] du får jo nesten et fotballag på frys [emoji3]

Wow, så fantastisk! Dette er gullegget(ene) :Heartred

[emoji173]️[emoji173]️

Spennende!!!! Det ble jo fest i varmeskapet! Lydige knøtter du har laget!

Gratulerer!!! Hvilket flott resultat!! :Heartred:)

Takk[emoji7][emoji7]

Jeg ruger nå på overraskende 2 stk!!![emoji173]️
De ringte å sa det bare var 1 i dag tidlig men så hadde det kommet enda en til etter så vi fikk 2 inn [emoji3][emoji3]

De ringte å sa det bare var 1 i dag tidlig men så hadde det kommet enda en til etter så vi fikk 2 inn [emoji3][emoji3]

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ så fantastisk med to inn!!! Dobbel sjanse det[emoji7][emoji7][emoji7] dette måå jo bare bli baby[emoji173]️

Var på kontroll i dag og der var det fortatt bare en på venstre som hadde noen mulighet. På høyre fant de en liten, men den var for liten. Blir to dager til med hormoner og så ny kontroll på onsdag[emoji57] Har kjent så mye på begge sider i helgen så var sikkert på at det var flere[emoji22]

Dette blir bare bedre og bedre [emoji2] to gullegg! Krysser alt jeg har for at de holder hele veien [emoji173]

Så fantastisk!! :excited001 nå blir det babyer!

Var på kontroll i dag og der var det fortatt bare en på venstre som hadde noen mulighet. På høyre fant de en liten, men den var for liten. Blir to dager til med hormoner og så ny kontroll på onsdag[emoji57] Har kjent så mye på begge sider i helgen så var sikkert på at det var flere[emoji22]

Forstår veldig godt at du er skuffet. Men gullegget kan jo ligge i den folikkelen! Krysser fingrene for at alt går bra fram til neste kontroll :Heartred

Så glad jeg ble på dine vegne nå! Gratulerer!

Back
Topp