God morgen alle sammen, planer for dagen?
God ettermiddag[emoji1]
Har bakt brød idag og nå lager jeg middag[emoji1] du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen, planer for dagen?
Da får begge barna samme baby minnebok [emoji7] gleder meg til å fylle ut en til.
Også etter det skal jeg lage en scrapbook om graviditeten og første året [emoji4]
Først fikk boka til snuppa skader pga hun sølte på den som baby og samme skjedde med lillegutt sin [emoji85] ikke ha de verdifulle bøkene i nærheten av barn [emoji85]
Vis vedlegget 242560 For uken som kommer
Ja [emoji17] tempen bikket 40 her. Men gikk ned og han tar kontakt [emoji4]Stakkars lille[emoji20]
Ja [emoji173] synes det er en koselig ting å holde på med [emoji4]Koselig minne å ha[emoji173]️
Presser for hånd jeg ogsåhvilke knapper liker du best? Jeg bruker aldri de i plast pga de er så vrien å få opp. Men tenker å prøve koketrikset.
Jeg bruker kun metall , men har så mange plastknapper liggende . Takk for tipset. Må testes. Kan ikke fordra trege knapper, spesielt ikke på produkter som selges.Bruker kun plastknapperkok de, det funker [emoji16] og npr de er festa åpner og lukker jeg de tre-fire ganger så den mykner litt. Så er det ingen problem
kok vann og hell over de i ti min
![]()

Jeg bruker kun metall , men har så mange plastknapper liggende . Takk for tipset. Må testes. Kan ikke fordra trege knapper, spesielt ikke på produkter som selges.![]()
God ettermiddagGod morgen![]()
Hatt en fin dag?God morgen
Har vært med på kengubarnet på vintercup i fotballGod morgen alle sammen, planer for dagen?
Var fin men på vei hjem begynte det igjen så nå er smertestillende inntattHvordan føler du deg idag?[emoji173]️
Veldig fornøyd med detHeldig du er[emoji1]
Hva har dere gjort i dag?God ettermiddag[emoji1]
Var på en 50 min lang trilletur med mannen nettopp. Det var godt. Det var rundt - 7, men det kjentes varmere.
Har dere en fin søndag?
Mett etter middag. Trøtt og sløver på sofaen med eldste. Snart hjem til oss selv og dusje og ta kveld
Var fin men på vei hjem begynte det igjen så nå er smertestillende inntatt
Hva har dere gjort i dag?