Skravletråd februar!

Da får begge barna samme baby minnebok [emoji7] gleder meg til å fylle ut en til.
Også etter det skal jeg lage en scrapbook om graviditeten og første året [emoji4]
Først fikk boka til snuppa skader pga hun sølte på den som baby og samme skjedde med lillegutt sin [emoji85] ikke ha de verdifulle bøkene i nærheten av barn [emoji85]

Koselig minne å ha[emoji173]️

Presser for hånd jeg også :woot: hvilke knapper liker du best? Jeg bruker aldri de i plast pga de er så vrien å få opp. Men tenker å prøve koketrikset.

Bruker kun plastknapper :) kok de, det funker [emoji16] og npr de er festa åpner og lukker jeg de tre-fire ganger så den mykner litt. Så er det ingen problem :) kok vann og hell over de i ti min :)

Bruker kun plastknapper :) kok de, det funker [emoji16] og npr de er festa åpner og lukker jeg de tre-fire ganger så den mykner litt. Så er det ingen problem :) kok vann og hell over de i ti min :)
Jeg bruker kun metall , men har så mange plastknapper liggende . Takk for tipset. Må testes. Kan ikke fordra trege knapper, spesielt ikke på produkter som selges. :bored:

Jeg bruker kun metall , men har så mange plastknapper liggende . Takk for tipset. Må testes. Kan ikke fordra trege knapper, spesielt ikke på produkter som selges. :bored:

Jeg liker ikke metallknapper [emoji85][emoji85] men kokes de ikke synes jeg de aldri bli lett å åpne. Men har laga noen omslagsbodyer og pysjamaser til yngste med 10-12 knapper. Og etter å ha kulla og åpna de noen ganger før bruk er de ingen problem :) kjekt å få de brukt :)

Mett etter middag. Trøtt og sløver på sofaen med eldste. Snart hjem til oss selv og dusje og ta kveld

God ettermiddag
Hjemme igjen etter vinterserie, var tidlig oppe i dag og to trøtte gutter med...

Back
Topp