Skravletråd februar!

Var på en 50 min lang trilletur med mannen nettopp. Det var godt. Det var rundt - 7, men det kjentes varmere.

Ronja R kan godt komme her å brette klær også om hun liker det? :p
Forstår ikke hvorfor vi har så mye klær, 70 % av det brukes ikke :yuck: så etter den der magiske opprydningen tror jeg det blir bra :hilarious:
Vi har tre barn, mye arvetøy og noe som venter på å vokse i.

Og særlig en unge som synes "den er fin,så den er ikke for liten"

Har dere en fin søndag?
En helt grei søndag.

De eldste har hhv hatt besøk og vært på besøk av/hos venner og nå et familien samlet for tidlig middag før vi skal på svømmekurs. Jeg og de to eldste. Herfra senest 1630 så vi har god tid, men eldste skal også gjøre spillelekse for kulturskolen og korpset

Jeg har cameo 3 og varmepresse :oops:. Knappepresse vil jeg også ha. Veldig dyr hobby :wideyed: men såå gøy. Ja det har jeg. Sender deg på pm :)

Utrolig gøy ja ! :D
Heldige du altså!:p blir cameo først. Presser for hånd enn så lenge :p men ønsker meg cameo til jul :p

Utrolig gøy ja ! :D
Heldige du altså!:p blir cameo først. Presser for hånd enn så lenge :p men ønsker meg cameo til jul :p
Presser for hånd jeg også :woot: hvilke knapper liker du best? Jeg bruker aldri de i plast pga de er så vrien å få opp. Men tenker å prøve koketrikset.

Snart påtide og ta kveld. Hadde håpa å slippe å ta smertestillende ikveld, men kjenner at natta kommer til å bli helt ødelagt om jeg ikke tok det. For store smerter. For heftig dag idag så egentlig ikle rart det måtte bli medisin. Men prøve å presse seg gjennom lengst mulig uten

Håper dagen idag er bedre[emoji173]️

Nesten litt bekymra for mannen min. Normalt sett legger jeg meg når snuppa våkner sånn i 22-23 tiden, og han kommer etter i 01-02 tiden. I går la han seg 22 og nå har han bedt meg slukke lyset når jeg kommer...

Vel, jeg er trøtt jeg, så jeg krabber til sengs straks, den er grei. Men trøttingen min sto lle opp før jeg var strssa med en som skulle gå til skolen med en kompis og leksene ikke var sjekket kom vi på (gjort hos samme kompis dagen før) klokka ti på åtte i går. Så. Ja han er trøtt.

Kanskje han begynner å bli syk?[emoji20]

Bråvåknet til en liten gutt som hylte [emoji170] kjempevarm og han kaster opp slim [emoji17] rolig nå og temperaturen er på vei nedover hadde bare smeltetablett så ga han en halv av det. Så da mangler vi bare mannen så er vi alle syke [emoji85]

Stakkars lille[emoji20]

Back
Topp