Jeg pleier å legge gavekort i lommeboka[emoji2]
Håper de dukker opp!
Jeg har sett der, men ingenting, og heller ikke i vesken. Var sikker på at det skulle ligge der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier å legge gavekort i lommeboka[emoji2]
Håper de dukker opp!
Gikk det fint i MR også?[emoji4]
Hvor gamle er de?Veldig gøy [emoji16] Minste blir litt sjalu da. Men vi ordner det kjapt med favorittmiddag og brettspill. Da blir a så glad gitt. Sovna kjapt hvertfall![]()
Gøy dag og endring av planer , men bare positivt![]()
God kveld alle sammen.
Hva driver dere med, jeg er akkurat ferdig med å spise og ser Star Trek med de største guttene
God helg[emoji1]
Flink du er som stiller opp på dugnad!
Kjærlighet[emoji173]️
God kveld alle sammen.
Hva driver dere med, jeg er akkurat ferdig med å spise og ser Star Trek med de største guttene
Ikke godt å Si. Jeg har mange lure plasser, men finner dem sjeldent igjen![]()
12 år (straks) og 7 år.Hvor gamle er de?
Veldig gøy [emoji16] Minste blir litt sjalu da. Men vi ordner det kjapt med favorittmiddag og brettspill. Da blir a så glad gitt. Sovna kjapt hvertfall![]()
Ikke lett å finnehåper de dukker opp. Hva var det gavekort på?
Snart påtide og ta kveld. Hadde håpa å slippe å ta smertestillende ikveld, men kjenner at natta kommer til å bli helt ødelagt om jeg ikke tok det. For store smerter. For heftig dag idag så egentlig ikle rart det måtte bli medisin. Men prøve å presse seg gjennom lengst mulig uten
Så et år eldre enn mine eldste da som blir 11 i mars og ble 6 i desember...12 år (straks) og 7 år.
Skal du tidlig opp så går du og legger deg.Gutta i seng, jeg burde vel også legge meg snart
Må opp tidlig i morgen
500 kr på et kjøpesenter, så det er veldig dumt å miste det!![]()
Ja, veldig dumt om det er helt borte! Håper virkelig du finner det! Men om du fikk det til jul har du jo lang tid før det går it iallefall. Hele året på at det plutselig skal dukke opp![]()