Skravletråd februar!

:)
Hun ligger o senga. Hoster endel, men fikk nesespray før legging så nesa ikke skal plage henne for mye. Nok med hostingen. Men begge jentene var strålende glad da jeg kom hjem :D det gjorde godt i hjertet at de ble så glade [emoji173]️
Det gikk overraskende bra. Hodet var inni og, men bare jeg så mest mulig opp kunne jeg se «utgangen» så klarte roe meg med det. Heldigvis bare ti minutter :)

Det er herlig den følelsen man får når barna viser hvor mye vi betyr for dem[emoji7][emoji173]️[emoji7]

Så flink du var :)

Prøve å legge eldste. Kroppen er på vei å kjenne etter hvor sliten den er idag. Kjørte i tre timer til tromsø klokken 0730 imorges. Kom hjem akkurat 1800. Seks timer i kjøring. Og sentertur og mr. Utslitt [emoji31]men senterturen var definitivt verd det med etterlengtet treff av forumvenninne og baby [emoji16][emoji173]️

Gikk det fint i MR også?[emoji4]

Det er herlig den følelsen man får når barna viser hvor mye vi betyr for dem[emoji7][emoji173]️[emoji7]

Så flink du var :)

Ja. Den følelsen når eldste kom løpende mot meg og hoppa i armene mine med verdens største klem var deilig [emoji173]️

Gøy dag og endring av planer , men bare positivt:):)

God kveld alle sammen.

Hva driver dere med, jeg er akkurat ferdig med å spise og ser Star Trek med de største guttene

På kjøkkenet! Om dere har noen lure plasser der. Der jeg fant mine. Oppå ventilatoren og oppå kjøleskapet [emoji85]

Ikke godt å Si. Jeg har mange lure plasser, men finner dem sjeldent igjen :P

Back
Topp