Skravletråd februar!

Når hu på 12 år forventer å bare få penger rett i hånda... Ja. Jeg blir irritert. Kan da faktisk gjøre noe for å få noe penger da gitt. Jeg driter ikke penger.

Hu får ta tomflaskene og pante de gitt. Blir jeg kvitt de da.

Enig, de må jaggu jobbe litt for penga i den alderen[emoji6]

Mannen har kjøpt bursdaggave til meg [emoji7] den står så jeg ser posen. Ikke bursdag før om 5 dager. Og masse masse snop [emoji13] jeg er i så dårlig form at det er bedre å ha dårlig dager med ME. Helt slått ut...

Influensa du har pådratt deg?[emoji13]

484ea9c5dd76b0930d9293db08ca2dfc.jpg
fikk brukt gavekortene mine idag [emoji16][emoji16]

Så masse fint[emoji7]

Jaja. Prøvde kake i kopp, ikke godt! Kompakt og ekkel. Det var jo godt sist gang jeg smakte det :(

Så kjipt den ikke ble god, du som hadde gledet deg sånn. Her nekter frøkna å sove i natt[emoji849][emoji849][emoji849] Så har ikke fått lagd den[emoji30]

Prøve å legge eldste. Kroppen er på vei å kjenne etter hvor sliten den er idag. Kjørte i tre timer til tromsø klokken 0730 imorges. Kom hjem akkurat 1800. Seks timer i kjøring. Og sentertur og mr. Utslitt [emoji31]men senterturen var definitivt verd det med etterlengtet treff av forumvenninne og baby [emoji16][emoji173]️

Så bra å se at du har hatt en fin dag[emoji173]️ Når eldste hat lagt seg får du prøve å slappe av litt [emoji4]
Hvordan gikk det i MR maskinen?

Sov til kl 0930[emoji28]
Hurra for store barn som klarer seg selv[emoji1]
Bare sløvet hjemme idag, stekt opp en haug med kjøttkaker[emoji2]

Haha, som jeg gleder meg til hun sover natten gjennom[emoji173]️ Har hørt noen barn våkner hyppig frem til de er 5 år. Får håpe det ikke er tilfelle her...[emoji848]

Så deilig med hjemmelagde kjøttkaker[emoji39]

Så bra å se at du har hatt en fin dag[emoji173]️ Når eldste hat lagt seg får du prøve å slappe av litt [emoji4]
Hvordan gikk det i MR maskinen?

:)
Hun ligger o senga. Hoster endel, men fikk nesespray før legging så nesa ikke skal plage henne for mye. Nok med hostingen. Men begge jentene var strålende glad da jeg kom hjem :D det gjorde godt i hjertet at de ble så glade [emoji173]️
Det gikk overraskende bra. Hodet var inni og, men bare jeg så mest mulig opp kunne jeg se «utgangen» så klarte roe meg med det. Heldigvis bare ti minutter :)

Back
Topp