Skravletråd februar!

Godt å høre at du endelig har fått varmen i deg igjen[emoji106]
Ja, det gjorde godt

Jeg skal jo få bli varm nok i ettermiddag da ;-)
Sitte og se på svømmekurs. Men begge ungene samtidig nå etter at eldste rykket et hakk videre igjen så jeg slipper sitte der i hal annen time i det minste. 40 min svømming med dusj før og etter. Eldste selv i herregardeoben og mellomste tar jeg i damegarderoben.

Når hu på 12 år forventer å bare få penger rett i hånda... Ja. Jeg blir irritert. Kan da faktisk gjøre noe for å få noe penger da gitt. Jeg driter ikke penger.

Hu får ta tomflaskene og pante de gitt. Blir jeg kvitt de da.

Jeg rakk ikke bli utålmodig når lillebror kom [emoji85] men med storesøster hadde jeg nebbing og av og på maserier helt fra uke 24 og de tok seg opp 2 uker før hun ble født. Siste 3 dagene før hun kom sov jeg nesten ingenting så var veldig klar for å få hun ut da
Lille er født i uke 41. Jeg var helt innstilt på at han skulle komme før termin. Rakk til og med rydde boden før han kom :hilarious:

Sovet godt i natt. Fra ca kl1-9, med et par matinger innimellom. Godt :D
Jeg må lukke det ene øyet når jeg snur hodet, og jeg føler et slags trykk i hodet, men jeg fryser ikke lenger, og er bare litt kvalm :D

Lagde du den kopp-kaken igår? Klarer ikke slutte å tenke på den!! Skal prøve å lage den i dag[emoji173]️

Mannen har kjøpt bursdaggave til meg [emoji7] den står så jeg ser posen. Ikke bursdag før om 5 dager. Og masse masse snop [emoji13] jeg er i så dårlig form at det er bedre å ha dårlig dager med ME. Helt slått ut...

Back
Topp