Skravletråd februar!

Veldig gøy [emoji16] Minste blir litt sjalu da. Men vi ordner det kjapt med favorittmiddag og brettspill. Da blir a så glad gitt. Sovna kjapt hvertfall :D
Hvor gamle er de?

God kveld alle sammen.

Hva driver dere med, jeg er akkurat ferdig med å spise og ser Star Trek med de største guttene

Skal spille litt wow. Har strikket, men ble ikke fornlyd så jeg skal få mamma til å rakke opp den delen jeg ikke er fornøyd med. Orker ikke ta det selv, mister bare masker :P

Snart påtide og ta kveld. Hadde håpa å slippe å ta smertestillende ikveld, men kjenner at natta kommer til å bli helt ødelagt om jeg ikke tok det. For store smerter. For heftig dag idag så egentlig ikle rart det måtte bli medisin. Men prøve å presse seg gjennom lengst mulig uten

Veldig gøy [emoji16] Minste blir litt sjalu da. Men vi ordner det kjapt med favorittmiddag og brettspill. Da blir a så glad gitt. Sovna kjapt hvertfall :D

Mellomste her er sjalu. Eldste ha overnattet hos en kompis før i vinter og ble invitert til å overnatte hos en annen i dag (men det ble ikke noe av, han var ikke helt i toppslag etter badingen) og hun ville jeg skulle ringen til naboen (foreldrene til veninna) og spørre om hun kunne overnatte. Nei sa jeg, man inviterer ikke seg selv på overnatting, man inviterer andre på overnatting hos seg, så du fr rydde rommet ditt så der er plass... (Ikke at jeg egentlig tror nabojenta vil overnatte her, men hvem vet? Jeg kommer i så fall til å være sliiiiten når hun rar hjem, med mindre det er lenge før leggetid da, men for all del, vi skal prøve. Men det må være plass på gulvet til en madrass. Pr nå er det hinderløype å gå inn og si god natt.

Snart påtide og ta kveld. Hadde håpa å slippe å ta smertestillende ikveld, men kjenner at natta kommer til å bli helt ødelagt om jeg ikke tok det. For store smerter. For heftig dag idag så egentlig ikle rart det måtte bli medisin. Men prøve å presse seg gjennom lengst mulig uten

Huff :(
Håper du får hvile <3

500 kr på et kjøpesenter, så det er veldig dumt å miste det! :(

Ja, veldig dumt om det er helt borte! Håper virkelig du finner det! Men om du fikk det til jul har du jo lang tid før det går it iallefall. Hele året på at det plutselig skal dukke opp :D

Ja, veldig dumt om det er helt borte! Håper virkelig du finner det! Men om du fikk det til jul har du jo lang tid før det går it iallefall. Hele året på at det plutselig skal dukke opp :D

Sant nok :D

Back
Topp