Skravletråd februar!

Bråvåknet til en liten gutt som hylte [emoji170] kjempevarm og han kaster opp slim [emoji17] rolig nå og temperaturen er på vei nedover hadde bare smeltetablett så ga han en halv av det. Så da mangler vi bare mannen så er vi alle syke [emoji85]

God bedring til alle [emoji173]️

Så gøy . Tok du blå med luftballonger ?

Skulle være ute å å leke alle , hilse på dyrene etc. Så traff vi kompis av guttungen på lekeplassen. Han ble med der. Var der i mange timer og mannen også ved henting . Kjekt. Så de spiste middag begge der og tacoen utgikk . :) i dag er det kirken her

Neeei glemte de [emoji15][emoji15][emoji31] men de kan jeg bestille om du vil?:)
Jeg måtte ta etter hukommelsen for fikk ikke opp bildene når jeg stod i butikken [emoji15]

Tok den rosa med revene ig ikke uten. Med de rosa blomstene på. Tenkte å ta begge to, men de var ikke like i bunnfargen og den med revene var en mye finere rosadus tone i bunn.

God morgen alle sammen, planer for dagen?

Middag hos mine foreldre. Og overleve dagen på nesten null søvn :p yngste og eldste hosta om hverandre inatt og slimete i svelget. Så ble en røff natt

Enn du?

Neeei glemte de [emoji15][emoji15][emoji31] men de kan jeg bestille om du vil?:)
Jeg måtte ta etter hukommelsen for fikk ikke opp bildene når jeg stod i butikken [emoji15]

Tok den rosa med revene ig ikke uten. Med de rosa blomstene på. Tenkte å ta begge to, men de var ikke like i bunnfargen og den med revene var en mye finere rosadus tone i bunn.
Null stress. Mulig jeg ikke vil ha det heller:) må gå over. De har jo alltid mye mer enn jeg tror :) ;) hørtes fint ut det til ftøkna ❤️❤️

Null stress. Mulig jeg ikke vil ha det heller:) må gå over. De har jo alltid mye mer enn jeg tror :) ;) hørtes fint ut det til ftøkna [emoji173]️[emoji173]️

Den er grei ;)
Hehe barna har ofte mye klær ja [emoji28]

Ouch!
God bedring til hele gjengen
Ååå nei...:(
God bedring til dere alle..
God bedring til alle [emoji173]️
Tusen takk [emoji173]
Han har 39,5 i feber nå på morgen og hadde rundt det samme når han våknet med hyling [emoji17] mannen skal ut å ordne noe annen Paracet [emoji4] ha en fin dag [emoji4]

Feberen min er bedre og N sin er nesten borte. Hun spiste litt igår og

Middag hos mine foreldre. Og overleve dagen på nesten null søvn [emoji14] yngste og eldste hosta om hverandre inatt og slimete i svelget. Så ble en røff natt

Enn du?
God bedring til dere og [emoji173] kos dere på middag [emoji4] nesten ikke sovet selv i natt

Middag hos mine foreldre. Og overleve dagen på nesten null søvn :p yngste og eldste hosta om hverandre inatt og slimete i svelget. Så ble en røff natt

Enn du?

Så koselig[emoji4]

Middag hos oldemor[emoji173]️
Hadde en røff natt her også, så håper dagen går rolig for seg i dag..

Tusen takk [emoji173]
Han har 39,5 i feber nå på morgen og hadde rundt det samme når han våknet med hyling [emoji17] mannen skal ut å ordne noe annen Paracet [emoji4] ha en fin dag [emoji4]

Feberen min er bedre og N sin er nesten borte. Hun spiste litt igår og

Takk[emoji4]

Så bra det går bedre med dere andre!!
Håper dere får en grei dag i dag dere også[emoji173]️

484ea9c5dd76b0930d9293db08ca2dfc.jpg
fikk brukt gavekortene mine idag [emoji16][emoji16]
Kanskje du allerede har svart på det. Men hvilken butikk? :) Hva er planen med stoffene? Såå mye fint :D

Da får begge barna samme baby minnebok [emoji7] gleder meg til å fylle ut en til.
Også etter det skal jeg lage en scrapbook om graviditeten og første året [emoji4]
Først fikk boka til snuppa skader pga hun sølte på den som baby og samme skjedde med lillegutt sin [emoji85] ikke ha de verdifulle bøkene i nærheten av barn [emoji85]

Back
Topp