God morgen alle sammen, planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bråvåknet til en liten gutt som hylte [emoji170] kjempevarm og han kaster opp slim [emoji17] rolig nå og temperaturen er på vei nedover hadde bare smeltetablett så ga han en halv av det. Så da mangler vi bare mannen så er vi alle syke [emoji85]
Så gøy . Tok du blå med luftballonger ?
Skulle være ute å å leke alle , hilse på dyrene etc. Så traff vi kompis av guttungen på lekeplassen. Han ble med der. Var der i mange timer og mannen også ved henting . Kjekt. Så de spiste middag begge der og tacoen utgikk .i dag er det kirken her
God morgen alle sammen, planer for dagen?
Null stress. Mulig jeg ikke vil ha det hellerNeeei glemte de [emoji15][emoji15][emoji31] men de kan jeg bestille om du vil?
Jeg måtte ta etter hukommelsen for fikk ikke opp bildene når jeg stod i butikken [emoji15]
Tok den rosa med revene ig ikke uten. Med de rosa blomstene på. Tenkte å ta begge to, men de var ikke like i bunnfargen og den med revene var en mye finere rosadus tone i bunn.
Null stress. Mulig jeg ikke vil ha det hellermå gå over. De har jo alltid mye mer enn jeg tror
![]()
hørtes fint ut det til ftøkna [emoji173]️[emoji173]️
Ouch!
God bedring til hele gjengen
Ååå nei...
God bedring til dere alle..
God bedring
Tusen takk [emoji173]God bedring til alle [emoji173]️
God bedring til dere og [emoji173] kos dere på middag [emoji4] nesten ikke sovet selv i nattMiddag hos mine foreldre. Og overleve dagen på nesten null søvn [emoji14] yngste og eldste hosta om hverandre inatt og slimete i svelget. Så ble en røff natt
Enn du?
God bedring til dere og [emoji173] kos dere på middag [emoji4] nesten ikke sovet selv i natt
Middag hos mine foreldre. Og overleve dagen på nesten null søvnyngste og eldste hosta om hverandre inatt og slimete i svelget. Så ble en røff natt
Enn du?
Tusen takk [emoji173]
Han har 39,5 i feber nå på morgen og hadde rundt det samme når han våknet med hyling [emoji17] mannen skal ut å ordne noe annen Paracet [emoji4] ha en fin dag [emoji4]
Feberen min er bedre og N sin er nesten borte. Hun spiste litt igår og
Takk for det [emoji173]Takk[emoji4]
Så bra det går bedre med dere andre!!
Håper dere får en grei dag i dag dere også[emoji173]️
Det er pyton! For min del føles det ut som jeg er på båt da. Alt vingler og svaier + man blir ekstremt utmattet av ingenting. Klem [emoji173]Tusen takk![]()
Ja ekstra tøft med null søvn når formen allered er dårlig hver dag. Det vet du jo
Rydde og vaske hus. På en søndagGod morgen alle sammen, planer for dagen?

Kanskje du allerede har svart på det. Men hvilken butikk?fikk brukt gavekortene mine idag [emoji16][emoji16]![]()
Rydde og vaske hus. På en søndag![]()
Ja det er jo detHehe.. Veldig godt når man er ferdig da[emoji7]
får se om jeg rekker å sy ferdig noen bestillinger også. Ja det er jo detfår se om jeg rekker å sy ferdig noen bestillinger også.
![]()
Så koselig[emoji4]
Middag hos oldemor[emoji173]️
Hadde en røff natt her også, så håper dagen går rolig for seg i dag..