Helst men om det hun gjorde i går ikke hjelper så må jeg inn å prøve å trekke den hos hun igjen
Hvordan føler du deg idag?[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helst men om det hun gjorde i går ikke hjelper så må jeg inn å prøve å trekke den hos hun igjen
3 bluser fra kaffe
2 bluser fra cream
1 strikka jakke og 2 bluser fra days like this
Gøy dag og endring av planer , men bare positivt![]()
Jeg har sett der, men ingenting, og heller ikke i vesken. Var sikker på at det skulle ligge der![]()
Vi har tre barn, mye arvetøy og noe som venter på å vokse i.Ronja R kan godt komme her å brette klær også om hun liker det?
Forstår ikke hvorfor vi har så mye klær, 70 % av det brukes ikkeså etter den der magiske opprydningen tror jeg det blir bra
![]()
En helt grei søndag.Har dere en fin søndag?
Jeg har cameo 3 og varmepresse. Knappepresse vil jeg også ha. Veldig dyr hobby
men såå gøy. Ja det har jeg. Sender deg på pm
![]()
HerligVar på en 50 min lang trilletur med mannen nettopp. Det var godt. Det var rundt - 7, men det kjentes varmere.

Haha kjenner til den setningen der altså . Eldste vil helst beholde klær som er for liten pga de er så fineVi har tre barn, mye arvetøy og noe som venter på å vokse i.
Og særlig en unge som synes "den er fin,så den er ikke for liten"

Overraskende bra. Prøvde bare å fokusere på de høye lydenejo lengre jeg hørte de, jo nærmere var jeg ferdig
![]()
Presser for hånd jeg ogsåUtrolig gøy ja !
Heldige du altså!blir cameo først. Presser for hånd enn så lenge
men ønsker meg cameo til jul
![]()
hvilke knapper liker du best? Jeg bruker aldri de i plast pga de er så vrien å få opp. Men tenker å prøve koketrikset.Det er noe alle på laget måBare gøy det da
Flott foreldregruppe, mye humor og mye gøy
![]()
Håper du har en flott helg![]()
Snart påtide og ta kveld. Hadde håpa å slippe å ta smertestillende ikveld, men kjenner at natta kommer til å bli helt ødelagt om jeg ikke tok det. For store smerter. For heftig dag idag så egentlig ikle rart det måtte bli medisin. Men prøve å presse seg gjennom lengst mulig uten
Nesten litt bekymra for mannen min. Normalt sett legger jeg meg når snuppa våkner sånn i 22-23 tiden, og han kommer etter i 01-02 tiden. I går la han seg 22 og nå har han bedt meg slukke lyset når jeg kommer...
Vel, jeg er trøtt jeg, så jeg krabber til sengs straks, den er grei. Men trøttingen min sto lle opp før jeg var strssa med en som skulle gå til skolen med en kompis og leksene ikke var sjekket kom vi på (gjort hos samme kompis dagen før) klokka ti på åtte i går. Så. Ja han er trøtt.
Satse på at du er heldigere enn det[emoji28]
Bråvåknet til en liten gutt som hylte [emoji170] kjempevarm og han kaster opp slim [emoji17] rolig nå og temperaturen er på vei nedover hadde bare smeltetablett så ga han en halv av det. Så da mangler vi bare mannen så er vi alle syke [emoji85]
God morgen