Skravletråd februar!

Huff :(
Håper du får hvile <3

Håper jeg og.
Måtte stoppe og spise på bensinstasjon på vei hjem. Var så sulten og trengte energi for å kjøre i mørket. Alt de hadde var pølser. Så tok en og spiste. Går på lavkarbo så brød skal ikke jeg ha. Men ble litt før jeg kom på at detvar jo var pølsa jeg skulle spise [emoji85][emoji85] ikke mye, men nok til at magen min går helt tullerusk nå! Rett og slett vondt og bråkete etter å ha fått i seg for mye karbohydrater på en gang [emoji15][emoji15]

Lette etter seterifikatet mitt, bankkortet og passet i flere uker. Jepp, klarte å miste absolutt all leg samtidig [emoji85] saumfarte hele huset flere ganger. Inget funnet. Plutselig kom mannen på hvor passet var.

To uker senere dukka bankkortet opp.

Uka etter førerkortet. Helt plutselig uten at vi lette [emoji85] hadde gitt opp.

Så håpet er ikke ute. Plutselig dukler det opp ;)

Nesten litt bekymra for mannen min. Normalt sett legger jeg meg når snuppa våkner sånn i 22-23 tiden, og han kommer etter i 01-02 tiden. I går la han seg 22 og nå har han bedt meg slukke lyset når jeg kommer...

Vel, jeg er trøtt jeg, så jeg krabber til sengs straks, den er grei. Men trøttingen min sto lle opp før jeg var strssa med en som skulle gå til skolen med en kompis og leksene ikke var sjekket kom vi på (gjort hos samme kompis dagen før) klokka ti på åtte i går. Så. Ja han er trøtt.

Håper jeg og.
Måtte stoppe og spise på bensinstasjon på vei hjem. Var så sulten og trengte energi for å kjøre i mørket. Alt de hadde var pølser. Så tok en og spiste. Går på lavkarbo så brød skal ikke jeg ha. Men ble litt før jeg kom på at detvar jo var pølsa jeg skulle spise [emoji85][emoji85] ikke mye, men nok til at magen min går helt tullerusk nå! Rett og slett vondt og bråkete etter å ha fått i seg for mye karbohydrater på en gang [emoji15][emoji15]

Ouch, ja den er vond :(

Ouch, ja den er vond :(

Er det ikke det ene så er det det andre :p
Får bare legge meg og prøve å sove. Selv med magevondten. Går vel over :) gjør ikke feilen med brød igjen iallefall :p

Bråvåknet til en liten gutt som hylte [emoji170] kjempevarm og han kaster opp slim [emoji17] rolig nå og temperaturen er på vei nedover hadde bare smeltetablett så ga han en halv av det. Så da mangler vi bare mannen så er vi alle syke [emoji85]

Bråvåknet til en liten gutt som hylte [emoji170] kjempevarm og han kaster opp slim [emoji17] rolig nå og temperaturen er på vei nedover hadde bare smeltetablett så ga han en halv av det. Så da mangler vi bare mannen så er vi alle syke [emoji85]
Ouch!
God bedring til hele gjengen

Ååå nei...:(
God bedring til dere alle..

God bedring

Så har jeg iallefall de ;)
Så gøy . Tok du blå med luftballonger ?
Hvilke endringer?:)
Skulle være ute å å leke alle , hilse på dyrene etc. Så traff vi kompis av guttungen på lekeplassen. Han ble med der. Var der i mange timer og mannen også ved henting . Kjekt. Så de spiste middag begge der og tacoen utgikk . :) i dag er det kirken her

Back
Topp