Skravletråd septemberspirene!

Ja, du sier noe.. hvor lenge bør jeg vente med den digitale da trur du? Kommer sikkert ikke til å ha tålmodighet til å vente, så brenner den sikkert av i morra tidlig[emoji23]
Umulig å si. Bare ha i mente at de kan være litt lunefulle ift å slå ut på det man tror/ønsker. Ser man på strimlene inni etterpå og sammenligner med bilder på nett kan en se at den kanskje har slått mer ut hos andre med mindre styrke på strimlene.

Åå nå ble jeg glad for å se navnet ditt her[emoji1] Gratulerer[emoji173]️
Pga uregelmessige sykluser så vet jeg ikke 100% for langt jeg er på vei. Men jeg tror selv jeg er 7+4 i morgen.
Det er vel mest vanlig og få første time hos jordmor mellom uke 8-10 tror jeg[emoji4]
Jeg har fått time til tidlig ul den 31 så da får jeg vite litt mer ang hvor langt jeg er på vei[emoji1]
Takk :)
Tror jeg venter litt før jeg kontakter jordmor, er bare 4+3 :p

Umulig å si. Bare ha i mente at de kan være litt lunefulle ift å slå ut på det man tror/ønsker. Ser man på strimlene inni etterpå og sammenligner med bilder på nett kan en se at den kanskje har slått mer ut hos andre med mindre styrke på strimlene.

Med utålmodig som mellomnavn, så tok jeg den nå i kveld.. gravid 1-2 stod det.. så det er nok det at egget har festet seg sent[emoji4] for ut i fra mens og EL så er jeg jo 4+3, men virker jo ikke som det stemmer.. men da er det sikkert noen dager tilbake.. og det gjør ingenting, så lenge jeg er gravid er jeg fornøyd[emoji16] bestilte også tester fra billigtester på søndag, for jeg testet ikke positivt før mandag, så har de 5 som kommer i posten til å sjekke om streken blir sterkere[emoji4] men ser at den rfsu testen jeg tok istad er så sensitiv som 10, og a1 og CB digital er på 25[emoji4] Så da er jeg fortsatt positiv[emoji16] September kan ikke komme fort nok[emoji16]

Med utålmodig som mellomnavn, så tok jeg den nå i kveld.. gravid 1-2 stod det.. så det er nok det at egget har festet seg sent[emoji4] for ut i fra mens og EL så er jeg jo 4+3, men virker jo ikke som det stemmer.. men da er det sikkert noen dager tilbake.. og det gjør ingenting, så lenge jeg er gravid er jeg fornøyd[emoji16] bestilte også tester fra billigtester på søndag, for jeg testet ikke positivt før mandag, så har de 5 som kommer i posten til å sjekke om streken blir sterkere[emoji4] men ser at den rfsu testen jeg tok istad er så sensitiv som 10, og a1 og CB digital er på 25[emoji4] Så da er jeg fortsatt positiv[emoji16] September kan ikke komme fort nok[emoji16]

Jeg fikk også gravid 1-2 da jeg testet på kvelden 4+3 ved forrige svangerskap :)

Jeg har også alltid lavt på ukesindikator og svakere streker. Tror rett og slett egget bruker litt tid på å feste seg skikkelig:) det går nok fint dette her♡♡ jeg skal ta en med ukesindikator nå mot slutten av uka. Håper det står 2-3 på den♡ etter el er 4+5 i dag. Etter menstermin er jeg 5+1 :)

Skal på tul på fredag da jer er veldig i tvil om hvor mangen uker jeg er på vei:) så er veldig spent!

Dytter opp igjen skraveltråden!

Hvordan er formen deres idag, damer? :) Selv sitter jeg på jobb og dytter knekkebrød i munnen for å holde kvalmen i sjakk..

Hvordan er formen deres idag, damer? :) Selv sitter jeg på jobb og dytter knekkebrød i munnen for å holde kvalmen i sjakk..
Trøtt og sliten og uggen.
Har bare behov for å ta det med ro kjenner jeg

Full av luft [emoji85]
Har vell funnet ut at å kun spise 3-4 kiwi om dagen og ingen form av fiber slik som brød/ knekkebrød ikke gjør magen bedre....
Springer mye på do denne uka [emoji107]

Formen er grei. Litt trøtt og ble småkvalm etter frokosten. Er hjemme så tar det helt med ro og det trengs :-)

Jeg er konstant bekymret om dagen jeg. Klarer ikke å roe meg ned og er så redd for at det ikke går. Litt rosa/rødt på papiret i dag, men ingen smerter. Tul onsdag til uken, men vi får se om jeg kanskje bestiller privat i kveld. Hjelper ikke med litt rosa på papiret når man er bekymret fra før av[emoji85]

Jeg er konstant bekymret om dagen jeg. Klarer ikke å roe meg ned og er så redd for at det ikke går. Litt rosa/rødt på papiret i dag, men ingen smerter. Tul onsdag til uken, men vi får se om jeg kanskje bestiller privat i kveld. Hjelper ikke med litt rosa på papiret når man er bekymret fra før av[emoji85]

Sender over en god klem til deg<3 virker som du hadde hatt gått av å ta en tul i kveld for å få noen svar, jeg tror jeg ville gjort det om jeg var i din posisjon. Er grusomt å gå rundt å ikke vite samtidig som man er så bekymret. Håper blødningen er uskyldig!

Sender over en god klem til deg<3 virker som du hadde hatt gått av å ta en tul i kveld for å få noen svar, jeg tror jeg ville gjort det om jeg var i din posisjon. Er grusomt å gå rundt å ikke vite samtidig som man er så bekymret. Håper blødningen er uskyldig!

Takk[emoji173]️[emoji173]️
Skal høre med samboer hva han tenker når han kommer hjem fra jobb.
Men jeg er enig med deg. Er også redd for å ta ul[emoji85]

Formen er tipp topp, men tror aldri jeg har vært så trøtt før. Gjesper konstant, kundene tror jo at jeg ikke har sovet på noen uker [emoji23]

Vesla har fått omgangssyke[emoji30][emoji30] og jeg kjemper med den daglige kvalmen. Ho har slutta å spy heldigvis, men i dag føler jeg at jeg ikke har gjort annet enn å spise jevnt. Sulten fremdeles[emoji849]

Kvalmen har bare blitt verre og verre og mat hjelper ikke noe særlig lenger, så har begynt å spy isteden [emoji17]

Back
Topp