~IKM uke 5 2018~

Har ikm 31. Jeg temper ikke eller noe, bare «leter» etter symptomer.. I dag har jeg skikkelig stråling fra korsrygg og nedover beina, er så voooondt og jeg sliter skikkelig på jobb.. Hadde samme symptom på de forrige graviditetene også, så nå krysser jeg fingre. Noen andre som har hatt dette? 7dpo..

I dag gikk tempen plutselig litt opp igjen. 10 dpo. Så da er det lov å håpe litt igjen selvom jeg ikke har den store troen på at det klaffet denne gang heller [emoji52]

Null-niks utflod. Knusktørr! [emoji85] Vonde bryst, men betydelig mindre vond enn de ellers pleier å være. Mensmurringer siden 2-3 dpo. Kvalm 3 kvelder på rad nå Irriterende at alle symptomer kan være symptomer på både det ene og det andre [emoji14]

Jeg så nå at jeg testa faktisk ikke positivt sist før 13 dpo og er 11 i dag [emoji12] så får ha et lite håp enda [emoji23] her er testen min fra forie svangerskap 13 dpo. Nederst kl 14 og øverst kl 20 [emoji12]
fbc6df6b192c12b46a6094b8149cbff9.jpg

MissK91- PP 5 - B1 - EL 15.01 - IKM 29.01

Ingen symptomer så langt [emoji53] er 10dpo i dag
Håper symptomene snart kommer. Ikke alle som har symptomer heller og er gravid. Lykke til!

Uff [emoji173] kanskje vi møtes i neste IKM gruppe. Tror ikke det klaffa i denne pp'n.
Kanskje vi møtes der. Fortsatt håp for deg denne pp :)

Ånei det var leit.. Skulle jo være din tur nå:( God klem, håper virkelig det snart ordner seg for dere!
Skulle jo det :( Takk :Heartred Får bare fortsette og håpe det klaffer snart.

Back
Topp