Skravletråd Desember

@mett.no
 
Mulig det vet du. Blir bedre og tryggere på deg selv [emoji8] Syns du er kjempeflink.

Snøløvgenser feks er flotte og lette. På pinne 5 de. Så går faktisk fort og mønsteret er veldig enkelt. [emoji7]

Men det er så mange deler man skal strikke. Og så skal man plukke opp masker og øke, og det ser skikkelig komplisert ut!
 
Det er det virkelig :D
Jeg synes fremdeles bukser og jakker ser for vanskelig ut, men kanskje det blir med tiden det og :)

Det kommer med tiden. Begynte med luer jeg og. Bestemte meg for å prøve selbuvotter etter å ha strikka sikkert tretti luer i mønstre, flere farger osv. Fikk det til og så ble det genser :)
 
Sånn dusj-do? Sånn som spyler deg ren. Bør ha varmluft også kanskje?

Nå har hun jo noe spesielt hår også, men det må vel vaskes av og til. Det er normalt å vaske hendene regelmessig. Og hvordan spiser hun egentlig?

Må jo ha egen assistent til alt [emoji848]
 
Ååh! Gratulerer med 6 år som kjærester (på forskudd) [emoji7] god feiring [emoji5]

Takk [emoji16] gått fort med disse seks åra. Gikk fort mellom oss i starten og. Møttes 17.12.11 første gang. Satt og snakka hele natta og dro ikke hjem før åtte på morran. Møttes andre gang 26.12.11 på enda en fest. Siden ble det oss ;) kjærester allerede fem dager etter. Vet man så vet man ;)
 
Påtide og sove. Eldste våknet som vanlig. Så hun ligger å snorker søtt ved siden av meg og presser meg til kanten av senga:p
 
God natt alle sammen[emoji4]
Siste dag i desember og 2017 i morra[emoji33] Hvor ble dette året av???!
 
Det kommer med tiden. Begynte med luer jeg og. Bestemte meg for å prøve selbuvotter etter å ha strikka sikkert tretti luer i mønstre, flere farger osv. Fikk det til og så ble det genser :)
Jeg derimot er en person som velger å hoppe dypt vann uten å kunne svømme :p

Var gravid med Lille U og eldste trengte en ny genser som jeg var for å kjøpe til han.
I den butikken solgte de også garn, pinner og mønster.
Full av hormoner som jeg var fant jeg sånn brått og plutselig ut at jeg skulle strikke kjole til frøkna, yehe rigth!!!
Kunne ikke lese mønster så fikk dama i butikken til å se på de mønstrene de solgte for å kunne fortelle meg sånn cirka hvor mange masker jeg skulle legge opp.
Dro hjem, fant frem et A4 ark og begynte å notere og tegne mønster.
Kunne så vidt forskjellen mellom rett og vrang...

Var 5 cm over vrangborden i bunden så ble strikketøyet lagt i dvale i en pose.
Ulrik ble født og jeg fikk en fantastisk barselgruppe.
Der var det 2 jenter jeg virkelig hadde lyst til å ha bedre kontakt med.
Brått en dag får jeg forespørsel fra dem om å bli med i en strikkeklubb og jeg finne det frem igjen.

Som sagt noen linjer lenger opp, jeg kan knapt forskjell på rett og vrang...
Hun ene som har strikket en halv evighet ser oppgitt på meg når jeg forteller om mitt prosjekt og hvor lite jeg faktisk kan.
Jeg er forresten også fryktelig sta...
Til manges overraskelse ble det også kjole til slutt, og ingen har lik kjolen til min store lille frøken
13015595_10153422735176143_8457841962228160052_n.jpg
 
God natt alle sammen[emoji4]
Siste dag i desember og 2017 i morra[emoji33] Hvor ble dette året av???!
Ja. Årene går virkelig bare fortere og fortere. Skummelt nesten. Var jo nettopp at 2017 begynte.
 
Jeg derimot er en person som velger å hoppe dypt vann uten å kunne svømme [emoji14]

Var gravid med Lille U og eldste trengte en ny genser som jeg var for å kjøpe til han.
I den butikken solgte de også garn, pinner og mønster.
Full av hormoner som jeg var fant jeg sånn brått og plutselig ut at jeg skulle strikke kjole til frøkna, yehe rigth!!!
Kunne ikke lese mønster så fikk dama i butikken til å se på de mønstrene de solgte for å kunne fortelle meg sånn cirka hvor mange masker jeg skulle legge opp.
Dro hjem, fant frem et A4 ark og begynte å notere og tegne mønster.
Kunne så vidt forskjellen mellom rett og vrang...

Var 5 cm over vrangborden i bunden så ble strikketøyet lagt i dvale i en pose.
Ulrik ble født og jeg fikk en fantastisk barselgruppe.
Der var det 2 jenter jeg virkelig hadde lyst til å ha bedre kontakt med.
Brått en dag får jeg forespørsel fra dem om å bli med i en strikkeklubb og jeg finne det frem igjen.

Som sagt noen linjer lenger opp, jeg kan knapt forskjell på rett og vrang...
Hun ene som har strikket en halv evighet ser oppgitt på meg når jeg forteller om mitt prosjekt og hvor lite jeg faktisk kan.
Jeg er forresten også fryktelig sta...
Til manges overraskelse ble det også kjole til slutt, og ingen har lik kjolen til min store lille frøken
13015595_10153422735176143_8457841962228160052_n.jpg
Imponerende :D og ordentlig fin kjole og jente [emoji173]
 
Det kommer med tiden. Begynte med luer jeg og. Bestemte meg for å prøve selbuvotter etter å ha strikka sikkert tretti luer i mønstre, flere farger osv. Fikk det til og så ble det genser :)

Det er håp altså :D
 
Imponerende :D og ordentlig fin kjole og jente [emoji173]
Og noen ordentlig overraskede venninner som tenkte sitt om diskuterte når jeg ikke var det at dette aldri kom til å gå bra :p
Etter kjolen lærte jeg meg fletter, knuter og raglan-felling og Ulrik fikk genser
13244229_10153475880826143_2209096309235834515_o.jpg


Det er først nå den siste tiden jeg har begynt på luer og halser og slikt :p
 
Back
Topp