Skravletråd November

Gleder meg til helg!
 
Idag har meg og barnen satt opp julestjernerna :) funnet fram massa julepynt alla stor og små nisser er fremme. Tror ikke me tar fram juletreet da vi reiser den 19 desember
 
Føler virkelig med deg[emoji171] skjønner godt det går utover psyken og alt. Helt utrolig at dem har dratt det så langt synes jeg. Men er jo en god ting synet har blitt bedre. Håper du får kost deg i jula uansett utfall[emoji4] og at du uansett slipper å vente fryktelig lenge.
Hormoner kan være skikkelig kjipe. Og det toppa seg da sambo hadde fiksa noe jeg virkelig ikke ville uten å snakke med meg først. Klart han prøvde jo bare å være snill, og tanken var god den[emoji177] formen er så der, ikke kjempe dårlig, men en god kombo av mange ting. Bekkenløsning, svangerskapsdiabetes, lavt stoffskifte og jeg er allerede veldig stor og tung.

Jaa håper det selv [emoji171] Fikk vite i dag at legen min snakket med de forrige uke, da sa de at de skal ringe meg når de finner mulighet til å legge meg inn. Får se da. Åh jeg kjenner så til hormonstyret. Huff. Sambo fikk gjennomgå [emoji85] høres ut som du har nok å stri med da [emoji171] Hvor langt er du vei nå? Jeg slet massivt med stoffskiftet selv I svangerskapet, men da fra start og til uke 25. Ikke bra. Har du hypothyreose fra før, eller er det relatert til svangerskapet? Håper de tar godt vare på deg [emoji4]
 
Og en time før det er desember er tre kalendere klare. Jeg har bare pakket 50 (skaffet ca 60) av pakkene, mamma resten.

Yngste fikk sin i dag


Skjønte slett ikke hva en stor pakke var og måtte få hjelp til å åpne den

Så bare på den. Hva et det der? Den ene av de små var beregnet til i dag. Tre bleier til dukkene. Mamma har sydd. Og da. Da skjønte hun det plutselig og ville åpne resten!

Skal tro hva hun tenker i moegen..
He he
 
Jaa håper det selv [emoji171] Fikk vite i dag at legen min snakket med de forrige uke, da sa de at de skal ringe meg når de finner mulighet til å legge meg inn. Får se da. Åh jeg kjenner så til hormonstyret. Huff. Sambo fikk gjennomgå [emoji85] høres ut som du har nok å stri med da [emoji171] Hvor langt er du vei nå? Jeg slet massivt med stoffskiftet selv I svangerskapet, men da fra start og til uke 25. Ikke bra. Har du hypothyreose fra før, eller er det relatert til svangerskapet? Håper de tar godt vare på deg [emoji4]
Lykke til[emoji171]
Jeg er 30+1 så nærmer seg[emoji6] men alikevel lenge til[emoji28] jeg blir fulgt tett opp av lege, jordmor og sykehuset mtp diabetesen og vekstkontroller. Stoffskiftet er ikke lavt nok til at dem gjør noe med det, men er inne å tar prøver med gjevne mellomrom. Har ikke slitt med det før nå i svangerskapet.
 
Fikk mannen til å gå opp for å hente en pysj, bare for at han skulle få se adventskalenderen sin. Men han så det ikke. Så jeg ba han ta med skittentøyet sitt ned. Jeg hadde slengt det i en kurv, men det visste jo ikke han. Så jeg tenkte at han da kom til å plukke opp klærne sine fra gulvet. Meeeeen nei da. Han bare tok den nærmeste kurven og gikk ut med den, og han vet fremdeles ikke at han får en kalender :rolleyes:

Haha[emoji23] håper han har oppdaget det nå!
 
Back
Topp