Skravletråd November

Tenk i morgen er det desember [emoji173]️
Bortsett fra at jeg ikke har pakket kalendergaver. Så herlig. Tenk. Desember i morgen.

Ute er det snø og 5-6 kuldegrader. Herlig.

(men i løpet av helga skal det regne bort da.)
 
God kveld jenter har dere det bra.
Siste dag i november i dag, og så kommer julemåneden :)
 
Fikk mannen til å gå opp for å hente en pysj, bare for at han skulle få se adventskalenderen sin. Men han så det ikke. Så jeg ba han ta med skittentøyet sitt ned. Jeg hadde slengt det i en kurv, men det visste jo ikke han. Så jeg tenkte at han da kom til å plukke opp klærne sine fra gulvet. Meeeeen nei da. Han bare tok den nærmeste kurven og gikk ut med den, og han vet fremdeles ikke at han får en kalender :rolleyes:
 
Fikk mannen til å gå opp for å hente en pysj, bare for at han skulle få se adventskalenderen sin. Men han så det ikke. Så jeg ba han ta med skittentøyet sitt ned. Jeg hadde slengt det i en kurv, men det visste jo ikke han. Så jeg tenkte at han da kom til å plukke opp klærne sine fra gulvet. Meeeeen nei da. Han bare tok den nærmeste kurven og gikk ut med den, og han vet fremdeles ikke at han får en kalender :rolleyes:
Mannfolk altså [emoji23][emoji23] Hint duger virkelig ikke. [emoji14]
 
Nok en fæl da... Hatt krangel med sjefen og kom tårevåt ut fra kontoret.
Sender deg en god klem[emoji173] Det skal ikke være slik på en arbeidsplass uansett, og hva slags signaler sendes til barna tenker jeg. De er jo noen mestere i å plukke opp og få med seg[emoji20]
 
Åååh, jeg har så himla lyst på brødskive med brunost og et stort glass med iskald melk.....
 
Oi. Jeg innså plutselig at jeg er med i trekningen om ei stelleveske :D
Med mindre jeg plutselig faller ned 14 plasser, og det er vel ikke egentlig sannsynlig. Jeg kommer jo ikke til å vinne, men likevel da :D
 
Oi. Jeg innså plutselig at jeg er med i trekningen om ei stelleveske :D
Med mindre jeg plutselig faller ned 14 plasser, og det er vel ikke egentlig sannsynlig. Jeg kommer jo ikke til å vinne, men likevel da :D
Plutselig[emoji6]
 
Back
Topp