barnevogn

Har veeldig lyst på en emmaljunga:) Har sett mest på duo edge og mondial. Heller mest mot duo edge. Men vi får se:)
 
Jeg må dessverre selge min emmaljunga vogn som jeg er så fryktelig glad i! For vi venter jo tvillinger denne gang, og selv om det er en romslig vogn, så er det ikke plass til to i den dessverre! Å jeg kjenner det kommer til å gjøre litt vondt å kvitte seg med den! Hadde sett for meg at alle barna mine skulle bruke den! Men nå bruker han jo enda vogna så får se om jeg får beholde den mens to åringen enda sover på dagen! Men jeg haster ikke med å kjøpe tvilling vogn enda heldigvis!
 
Har fra før emmaljunga city cross grå...Storfornøyd med den.
 
Har en bugaboo cameleon special edition etter de to første som jeg kommer til å bruke. Hos oss er det uaktuelt med annet enn bugaboo[emoji4]
 
Jeg har litt vogndilla og er veeldig interessert i vogner [emoji87] jeg har en emmaljunga edge duo med classic understell fra forrige barn (2 år gammel). Burde vel egentlig brukt den, men har såå lyst på en bugaboo buffalo nå.. Enten så blir det vognbytte eller så kommer jeg til å kjøpe et ekstra understell (med svinghjul) til emmaljunga vogna.. Mest lyst har jeg å beholde emmaljungaen og kjøpe en bugaboo som bilvogn, men det koster litt mye, så vi får se [emoji848][emoji87]
 
Har Bugaboo Buffalo fra før og er veldig fornøyd med den! Enkel å manøvrere, funker på ulike underlag, er relativt liten og nett, og bagdelen er ikke så veldig tung, noe som har vært en fordel for oss som har vært nødt til å bære den opp en del trapper. Vi reiser mye kollektivt og den er smal og fin å ha med seg på buss f.eks.
 
Jeg er av den gammeldagse typen og ser etter pent brukte Simo-vogner. Er solide, romslige, gode å trille MEN er tung og tar mye plass. Men det får så være!

Ååå!! Simo!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Hadde en gammel men superfin Simo fra slutten av 70-tallet som første vogn. Den så faktisk nesten ny ut og var nydelig å trille. [emoji846]
Skal sies at vi ble nødt til å kjøpe en mer praktisk vogn da, for de gamle er skit-tunge og store. Vi fikk ikke både den og baby i bilen samtidig. [emoji28] (hadde en veldig liten bil i starten).
 
Det høres ut som en super kombo! Har SÅ lyst på en Emmaljunga Edge, men er jo litt bekymret for at den kan bli litt tungvindt i enkelte tilfeller. Og den er jo dyr, så har ikke lyst på bomkjøp. Men arvet forrige gang og har lyst til å unne meg og prioritere en ordentlig vogn denne gangen.Går jo kanskje ann å ha en rimeligere trille ved siden av, evt en med feste for bilsete (til turer på handlesenter, bilturer ol.)

Håper du kan svare på noen spørsmål for meg :D Funker Emmaljunga godt som sovevogn i barnehage? Kan sportsdelen legges godt bakover og fungerer denne greit å sove i til større barn? Og går det greit å svinge med vogna? Vet ikke hvordan understell du har, men jeg har mest lyst på det som er classic med 4 hjul :happy:

Oi jeg har visst ikke sett denne!

Jeg mener det er den beste sovevogna! Det er god plass til tykk pose, også for større barn. Ryggen legges helt ned. Vogna er dyp og lun. Veldig god beskyttelse mot vær og vind i fottrekket, og kjekt med nett som sitter fast i kalesjen.

Jeg har classic understell, altså ikke svingbare hjul. Synes det definitivt fungerer best på vinteren og på grusvei. Vi var mye på hytta og trilla masse, så fungerte supert. Savnet etter hvert en lettere vogn med sving på fremhjul, kjøpte da babyjogger city mini gt. Så nå har jeg en super kombinasjon!
 
Oi jeg har visst ikke sett denne!

Jeg mener det er den beste sovevogna! Det er god plass til tykk pose, også for større barn. Ryggen legges helt ned. Vogna er dyp og lun. Veldig god beskyttelse mot vær og vind i fottrekket, og kjekt med nett som sitter fast i kalesjen.

Jeg har classic understell, altså ikke svingbare hjul. Synes det definitivt fungerer best på vinteren og på grusvei. Vi var mye på hytta og trilla masse, så fungerte supert. Savnet etter hvert en lettere vogn med sving på fremhjul, kjøpte da babyjogger city mini gt. Så nå har jeg en super kombinasjon!
Jeg har også Classic understell, og den er absolutt best på vinterføre (Bergensk vinter er slaps og potetmel-snø, litt av en utfordring altså!!). I tillegg synes jeg at vogn med 4, faste hjul er mer stabil enn vogn med 3 hjul. Skal man inn og ut av buss/opp på fortauskanter må man faktisk balansere vognen på ett hjul, og man står i fare for å kunne vente vognen [emoji85]
 
Sniker fra Desember 2017 forumet :happy:
Jeg har en Emmaljunga Edge Duo vogn, og den har jeg hatt til begge storebrødrene , er ca 4,5 år og like fin da jeg har passet godt på den :D Synes ikke vogna er tung, og like at vogna vognbaggen er stor og romslig :) Kostet flesk da vi kjøpte ( fikk penger av bestemor) så føler at selv om dette er siste unge så klarer jeg ikke å kvitte meg med den for den betyr så mye for meg ❤️ Alltid gøy med noe nytt, men er så mye annet som vi heller prioriterer å bruke penger på ( kjøpt nytt hus med en del opppusing) :wtf: hehe
 
Vi har ikke begynt å se så mye på vogner enda, men jeg har veldig lyst på Emmaljunga city cross.
 
Jeg har Stokke Trailz fra førstemann<3 Han bruker den enda som sovevogn i barnehagen. Gleder meg helt vilt til å få ta den i bruk igjen til nybabyen! Jeg elsker elsker elsker den vognen! Den er fantastisk på terreng, snø og til og med på kjøpesenter! Alle som prøver den blir imponert, og jeg anbefaler den på det sterkeste!!
 
Hvordan er city cross på grus og ujevnt underlag? Her vi bor blir det mye trilling på sånt type underlag..
 
Jeg tror jeg skal ha Emmaljunga Edge Duo i fargen Lounge Grey med Lounge-understell :D Hehe!
Foreldrene mine kjøper første vogna til oss søsknene, så vi får velge den vi vil :)
 
Jeg tror jeg skal ha Emmaljunga Edge Duo i fargen Lounge Grey med Lounge-understell :D Hehe!
Foreldrene mine kjøper første vogna til oss søsknene, så vi får velge den vi vil :)

Nei, så heldig! Det er jo fantastisk å få den påspandert :love7
 
Back
Topp