barnevogn

En tråd i 'Mai 2018' startet av mamma10/12, 19 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. morellen Flørter med forumet

Så gøy å høre at du er fornøyd, denne vogna har vi også bestemt oss for :D Vi går for outdoor-understell da vi bor på landet og nxt90f sportsdelen, og for oss virker vogna helt perfekt til vår bruk :)

• Liker Liker x 1
  2. tbergm gutt desember 2013 Mailykke 2018

Den vognen har vi. Brukt til 1 man og nå skal den brukes igjen. Tenker at det er greit når den brukes til 2 barn ville valgt samme vognen i dag. Min samboer er 194 cm og det var den eneste vogna den gang han ikke sparket beina i hjulene

3. tbergm gutt desember 2013 Mailykke 2018

Elsker min bugaboo buffalo og skal bruke den til nr 2 også

• Liker Liker x 2
  4. mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018

Har dere prøvd ut sportsvogndelen også? Synes bagvognen ser super ut, men blir så usikker når det gjelder sportsvognen?

5. Frøkna Flørter med forumet

Her kjører vi Bumbleride

Og som naboen min sier: jeg har jo en stokkevogn også men bumbleriden er jo SÅ mye mer smooth å kjøre så den er førstevalget.

6. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Vi har også Bumbleride (indie med tre hjul)
    Helt fantastisk vogn!
    Har hatt den med på telttur i marka, og den funker! Setter seg ikke fast verken på snø eller strand (hvis du husker å låse hjulet.
    Eneste gangen jeg har slitt med den var i 20 cm slaps...

• Liker Liker x 1
  7. Frøkna Flørter med forumet

Samme her - eneste gangen det var litt vanskelig med vognen. Vurderer å kjøpe barnevognski til den til vinteren om det blir mye snø

8. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Finnes det? Det er jo helt genialt [emoji16]

9. Frøkna Flørter med forumet

Jepp! Det finnes! Festet en miniski på forhjulet ifjor og det var gull på fjellet. Men hadde vært enklere og bedre med ordentlig barnevognski

10. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Genialt! Takk for tips! Skal til fjells neste uke, og har ikke spark eller pulk tilgjengelig [emoji1303]

11. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Genialt! Takk for tips! Skal til fjells neste uke, og har ikke spark eller pulk tilgjengelig [emoji1303]

• Liker Liker x 1
  12. Taksvale Forumet er livet Mailykke 2018 ♡Junigull 2016♡

Vi startet med emmaljunga city cross forrige gang, men gikk over til bugaboo buffalo etterhvert. Veldig fornøyd med buffalo, og kommer til å bruke den igjen.

• Liker Liker x 1
  13. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Bruker sittedelen nå. Fornøyd med den også. Fin å regulere. Men om man tror man får veldig lange barn tror jeg den fort kan bli noe kort. :happy:

14. Regnbuefrue Flørter med forumet Assistert-jentene

Emmaljunga edge duo [emoji3]

15. tbergm gutt desember 2013 Mailykke 2018

Gutten vår var født i desember og vi bor relativt høyt opp en bakke. Låste hjulene i løs snø og fungerte supert elsker den vogna og skal bruke til lille spire i mai også .

• Liker Liker x 1

Del denne siden