barnevogn

En tråd i 'Mai 2018' startet av mamma10/12, 19 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Supermamma x 4 Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡

vet ikke om dere har tenkt så langt enda, men jeg er jo sånn som planlegger og ordner .
    har veldig lyst på den stokke trailz, men på en måte følest det litt unødvendig å bruke 12000kr på ei vogn.
    Var tilfeldigvis inne på jollyroom nå, såg de hadde mye salg . Blandt annet på vogner . Her fann jeg da vogn til 3995,- . Noen som har erfaring ?
    https://www.jollyroom.no/barnevogne...etite-cherie-classic-duovogn-2017-black-black

2. Joggejenta Mamma til Eva 09.10.14 <3 Mailykke 2018 Oktoberskatter 2014

Vi blir nok å bruke den vi har, en Brio Happy duo :)

3. flubber Elsker forumet *MIA* Mailykke 2018

Vi har etter de andre to.

4. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Vi har etter første. Og jeg angrer på at det ikke er Stokke trailz, selv om jeg elsker vogna vi har [emoji23]

5. Supermamma x 4 Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡

Jeg solgte den etter de andre :p så her må jeg ha ei ny .
    Føler liksom at siden dette sikkert er siste ungen så fortjener jeg å kjøpe ei vogn jeg virkelig har lyst på :p selv om den er dyr .
    Har gått å sikla på stokke trailz siden den kom ut. Så føler igrunn jeg fortjerner det :p

• Enig Enig x 1
  6. Qvini Flørter med forumet

Husk på at det er en vogn du kommer til å trille masse med! Nå vet jeg ikke hvordan den er å trille med da, men en vi kjøpte inne på jollyroom (ikke den samme) til å ha i barnehagen er helt håpløs å trille med [emoji47]

7. Sia Forelsket i forumet

8. MarianneGj Glad i forumet Mailykke 2018

Bruker den gamle emmaljunga vognen som jeg hadde til nr 2. Den er 7 år i mai, men den får duge [emoji28]

• Liker Liker x 2
  9. Kooki Glad i forumet Mailykke 2018

Jeg har Mountain Buggy Terrain, og ELSKER den! [emoji1] Jeg hadde en Emmaljunga Super Viking også, men den ble for stor og tung. Jeg triller på veldig mye forskjellig underlag, så lufthjul og god demping var pri 1 her. Har allerede bytta ett sett med bakdekk på MB'en for jeg har trilla så mye med den [emoji23][emoji106]

10. Kooki Glad i forumet Mailykke 2018

11. *fluffymama* Glad i forumet Mailykke 2018

Åååå....endelig en "normal" vogn :D Syns de fleste vognene er så rare, muligens det er jeg som er rar også da ;) Jeg nekter å bruke x antall lapper på ei vogn, heldigvis er det en del folk som selger brukt, men jeg er litt på den å kjøpe helt ny også. Er jo 10 år siden jeg hadde barnevogn sist, så er jo mye som har endret seg ser jeg:hungry:

12. Turbotrolla Elsker forumet Mailykke 2018 Septemberbarna 2019

Tror vi går for Emmaljunga city cross :)
    Hadde det til minstemann å var sinnsykt fornøyd.

• Liker Liker x 1
  13. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

Jeg vet ingenting om vogner, og trenger definitivt erfaringer her! :angelic: så gjerne si hva dere ville anbefale og hvorfor.

14. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Tror vi går for mountain buggy. Siklet egentlig litt på Stokke trailz, men syns den var litt stiv og tung å kjøre. Ihvertfall for meg som ikke er så høy [emoji23]

• Liker Liker x 1
  15. Joggejenta Mamma til Eva 09.10.14 <3 Mailykke 2018 Oktoberskatter 2014

Det kommer veldig an på hvilket underlag du ser for deg at vogna blir brukt mest på. Asfalt/skogen/snø etc. Er det viktig at den er robust og kommer fram over alt, eller at den er lett å pakke i bilen, lett å trille i butikker osv? Man må gjerne prioritere ut i fra ønsket bruk :)

16. AmaZing79 Blir kjent med forumet

TFK vognene har jeg vært veldig fornøyd med[emoji106] Fordi jeg har brukt de mye til å gå/løpe turer, både skog og mark også! De er gode å trille! De legges lett sammen!

17. Kooki Glad i forumet Mailykke 2018

Jeg er sinnsykt fornøyd med min [emoji119] Utrolig praktisk vogn, lett å legge sammen og kjempegod å kjøre på all slags underlag [emoji4] Om du tar Terrain versjonen så er det med et sett med større bakhjul og håndbrems også, den har jeg [emoji106]

• Liker Liker x 1
  18. Lillenr3 Blir kjent med forumet

Har vogn fra forrige. Men noen krav fra min side til en vogn; framhjulene kan snurre/låses, IKKE 3 hjul og lett å legge sammen og lett i vekt [emoji28]

19. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Så bra! :) var baggen stor nok syns du, eller ble den fort for liten?

20. Newbee Gift med forumet Mailykke 2018 Junibarna 2015

Vi har Emmaljunga Edge duo fra sist, blir å bruke den denne gangen også. Generelt veldig fornøyd med den, men den tar litt vel stor plass i bilen...

Del denne siden