barnevogn

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
vet ikke om dere har tenkt så langt enda, men jeg er jo sånn som planlegger og ordner .
har veldig lyst på den stokke trailz, men på en måte følest det litt unødvendig å bruke 12000kr på ei vogn.
Var tilfeldigvis inne på jollyroom nå, såg de hadde mye salg . Blandt annet på vogner . Her fann jeg da vogn til 3995,- . Noen som har erfaring ?
https://www.jollyroom.no/barnevogne...etite-cherie-classic-duovogn-2017-black-black
 
Vi har etter de andre to.
 
Vi har etter første. Og jeg angrer på at det ikke er Stokke trailz, selv om jeg elsker vogna vi har [emoji23]
 
Jeg solgte den etter de andre :p så her må jeg ha ei ny .
Føler liksom at siden dette sikkert er siste ungen så fortjener jeg å kjøpe ei vogn jeg virkelig har lyst på :p selv om den er dyr .
Har gått å sikla på stokke trailz siden den kom ut. Så føler igrunn jeg fortjerner det :p
 
Husk på at det er en vogn du kommer til å trille masse med! Nå vet jeg ikke hvordan den er å trille med da, men en vi kjøpte inne på jollyroom (ikke den samme) til å ha i barnehagen er helt håpløs å trille med [emoji47]
 
Jeg har Mountain Buggy Terrain, og ELSKER den! [emoji1] Jeg hadde en Emmaljunga Super Viking også, men den ble for stor og tung. Jeg triller på veldig mye forskjellig underlag, så lufthjul og god demping var pri 1 her. Har allerede bytta ett sett med bakdekk på MB'en for jeg har trilla så mye med den [emoji23][emoji106]
 
vet ikke om dere har tenkt så langt enda, men jeg er jo sånn som planlegger og ordner .
har veldig lyst på den stokke trailz, men på en måte følest det litt unødvendig å bruke 12000kr på ei vogn.
Var tilfeldigvis inne på jollyroom nå, såg de hadde mye salg . Blandt annet på vogner . Her fann jeg da vogn til 3995,- . Noen som har erfaring ?
https://www.jollyroom.no/barnevogne...etite-cherie-classic-duovogn-2017-black-black


Åååå....endelig en "normal" vogn :D Syns de fleste vognene er så rare, muligens det er jeg som er rar også da ;) Jeg nekter å bruke x antall lapper på ei vogn, heldigvis er det en del folk som selger brukt, men jeg er litt på den å kjøpe helt ny også. Er jo 10 år siden jeg hadde barnevogn sist, så er jo mye som har endret seg ser jeg:hungry:
 
Tror vi går for Emmaljunga city cross :)
Hadde det til minstemann å var sinnsykt fornøyd.
 
Jeg vet ingenting om vogner, og trenger definitivt erfaringer her! :angelic: så gjerne si hva dere ville anbefale og hvorfor.
 
Tror vi går for mountain buggy. Siklet egentlig litt på Stokke trailz, men syns den var litt stiv og tung å kjøre. Ihvertfall for meg som ikke er så høy [emoji23]
 
Jeg vet ingenting om vogner, og trenger definitivt erfaringer her! :angelic: så gjerne si hva dere ville anbefale og hvorfor.

Det kommer veldig an på hvilket underlag du ser for deg at vogna blir brukt mest på. Asfalt/skogen/snø etc. Er det viktig at den er robust og kommer fram over alt, eller at den er lett å pakke i bilen, lett å trille i butikker osv? Man må gjerne prioritere ut i fra ønsket bruk :)
 
TFK vognene har jeg vært veldig fornøyd med[emoji106] Fordi jeg har brukt de mye til å gå/løpe turer, både skog og mark også! De er gode å trille! De legges lett sammen!
 
Tror vi går for mountain buggy. Siklet egentlig litt på Stokke trailz, men syns den var litt stiv og tung å kjøre. Ihvertfall for meg som ikke er så høy [emoji23]

Jeg er sinnsykt fornøyd med min [emoji119] Utrolig praktisk vogn, lett å legge sammen og kjempegod å kjøre på all slags underlag [emoji4] Om du tar Terrain versjonen så er det med et sett med større bakhjul og håndbrems også, den har jeg [emoji106]
 
Har vogn fra forrige. Men noen krav fra min side til en vogn; framhjulene kan snurre/låses, IKKE 3 hjul og lett å legge sammen og lett i vekt [emoji28]
 
Jeg er sinnsykt fornøyd med min [emoji119] Utrolig praktisk vogn, lett å legge sammen og kjempegod å kjøre på all slags underlag [emoji4] Om du tar Terrain versjonen så er det med et sett med større bakhjul og håndbrems også, den har jeg [emoji106]

Så bra! :) var baggen stor nok syns du, eller ble den fort for liten?
 
Vi har Emmaljunga Edge duo fra sist, blir å bruke den denne gangen også. Generelt veldig fornøyd med den, men den tar litt vel stor plass i bilen...
 
Back
Topp