Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Du også har stikkinger på siden av magen ja? Lurer sånn på hva det kan være. Jeg var litt bekymret for at den var en megasen eggløsning, men du har jo visselig hatt din for mange dager siden.
Jeg var så vidt innom tanken på sen EL jeg også, men siden både eltester og FF sier at EL var CD16 har jeg slått det fra meg. Har googlet og lest litt på forumet, og det ser ut til at det både kan være et tegn både på TR og graviditet. Vi får vel vente og se hva som skjer :)
 
PP4 9DPO
Tempen gjorde et hopp i dag, men testen var så blenda som det går an [emoji53]
d09f0e8e52456f192408f1ebcb4db0a7.jpg
 
Lovende graf ja :) blir spennende å følge med+ krysser fingrene for deg!
 
PP4 10DPO
Fremdeles høy temp, og fremdeles blenda test. *sukk*
Begynner å miste håpet for denne pp. Stikningene fra tidligere dpodager er også borte, nesten så jeg lurer på om jeg har innbilt meg det
65c7452b40b5a3c542ad8e56d5bc8657.jpg
 
PP4 12DPO
Tempen falt litt i dag, men er fremdeles langt over coverline. Sov veldig dårlig, så jeg er usikker på om den er til å stole på. Testen var blenda i dag også, så nå tror jeg ikke jeg orker å teste mer. Får se om TR dukker opp på som forventet på onsdag.
c178aa2852c299e577131eeacb05319d.jpg
 
:(
Om det er noen trøst, så blir jeg nok med videre i prøver forumet. Blenda hvit test, og hodepine som alltid kommer før tr
Æsj, skulle heller sett oss begge i maiforumet. Hvor lang syklus har du? Hadde i det minste vært hyggelig om vi havnet i samme IKM-grunne igjen. Tror det blir uke 39 på meg.
 
Æsj, skulle heller sett oss begge i maiforumet. Hvor lang syklus har du? Hadde i det minste vært hyggelig om vi havnet i samme IKM-grunne igjen. Tror det blir uke 39 på meg.
Blir nok uke39 på meg og :) Jeg er litt usikker, men tipper den er 28 dager. Så da er ikm på onsdag.
 
Blir nok uke39 på meg og :) Jeg er litt usikker, men tipper den er 28 dager. Så da er ikm på onsdag.
Da ser det ut til at onsdag er dommedag for oss begge da. Om TR kommer skal jeg til Tusenfryd på fredag. Jeg elsker karuseller, men de fleste er ikke anbefalt for gravide. Jeg tviler egentlig på at det ville hatt noe å si så tidlig, men siden jeg har mistet to ganger allerede hadde jeg ikke vært villig til å ta sjansen.
 
Da ser det ut til at onsdag er dommedag for oss begge da. Om TR kommer skal jeg til Tusenfryd på fredag. Jeg elsker karuseller, men de fleste er ikke anbefalt for gravide. Jeg tviler egentlig på at det ville hatt noe å si så tidlig, men siden jeg har mistet to ganger allerede hadde jeg ikke vært villig til å ta sjansen.
Det skjønner jeg godt. Da har du noe å glede deg til, uansett utfallet :)
Her oppdaget jeg nettopp at betalingen til de el testene med dobbel hormonindikator, som jeg bestilte for ti dager siden, er refundert :( Teite ebay. Da rekker jeg ikke bestille fra utlandet denne gangen :(
 
Det skjønner jeg godt. Da har du noe å glede deg til, uansett utfallet :)
Her oppdaget jeg nettopp at betalingen til de el testene med dobbel hormonindikator, som jeg bestilte for ti dager siden, er refundert :( Teite ebay. Da rekker jeg ikke bestille fra utlandet denne gangen :(
Hvorfor det da? Så irriterende! Jeg har åtte testpinner igjen av min pakke, noe som i utgangspunktet er akkurat nok. Har derfor ikke bestilt nye. Får håpe det holder.
 
Hvorfor det da? Så irriterende! Jeg har åtte testpinner igjen av min pakke, noe som i utgangspunktet er akkurat nok. Har derfor ikke bestilt nye. Får håpe det holder.
Hvor mange teststrimler var det i boksen?
Jeg aaner ikke. Er ganske frustrert nå. Kanskje de ikke gadd å sende til Norge :(
 
Back
Topp