For det første jeg er ikke trådstarter, men enig med trådstarter det er jeg.
Og jeg har ikke dømt deg, skrev bare min mening om det du skrev til meg. Ikke tråkket du meg på tærne heller,ikke sur eller irritert....
Synes du tolker mitt innlegg veldig personlig, var kun ett svar til ditt innlegg (generelt) der jeg følte at svigermor skal respekter svigerdatter, men ikke motsatt. Mulig jeg misforstod deg der?
Jeg er ikke enig med deg at svigermor kan vente, men min egen mor har fri tilgang etter en fødsel. Slik jeg forstod ut ifra ditt innlegg.
Trenger ikke å legge ut noe til meg om ditt personligeforhold, finnes sikkert like mye dårlig svigermødre som svigerdøtre. Men jeg mener respekt skal gå begge veier og her ble min mann pappa samtidig som jeg ble mamma. Like viktig for han å få vist frem sitt barn til sin familie som det er for meg å vise til min. Jada, mor og barn er knyttet, men far er også viktig. Han er viktig for meg, og barnet og vår familie. Jeg ser ingen grunn til å nekte besøk av Svigers men ikke av sine egne foreldre. Da får man nekte begge eventuelt. Amming blir ikke ødelagt av noen kommer for å si gratulerer å ta en titt på nye familiemedlemmet.
Jeg får legge til, dette er ingen kritikk av deg, jeg har ikke dømt deg eller noe. Men synes mange forventer veldig mye av svigermor, men gir svært lite tilbake. Respekt må gå begge veier og ikke bare en vei.
Og det at denne tråden gir meg forståelse for hvorfor det er så mye konflikter, handlet ikke kun om ditt innlegg nei, men jeg synes det beskrives veldig ut i fra kun svigerdatter og hvor mye svigermor skal respektere og tåle fra henne, mens det ikke er noe den andre veien.
Og du jeg forventer ikke at min man skal ha meg som første prioritert, jeg håper vi alle som en familie kan stille likt. Jeg valgte mannen min, da valgte jeg også familien hans. Og han min familie som heller ikke er perfekt
Siden du leste mitt innlegg som om det var personlig til deg, så må jeg legge til at jeg skriver generelt, skriver ikke om din svigermor. Heldigvis er ikke de fleste grusomme og de fleste vil bare godt og da kan man møte de med åpent sinn