I
Ingenbruker
Guest
La det virke sånn da, jeg ble kalt det ene og det andre i ett innlegg over her. Har ikke kalt noen av dere noe som helt![]()
Har ikke skrevet at du behandlere svigermor dårlig eller andre her i denne tråden heller.
Vet dere ha den meningen om meg, alle svigerdøtre er bare hyggelige jenter, svigermødre er noen monstere. La oss være enig om det [emoji1303]For å mene noe annet er personangrep [emoji15]
Huff. Les igjen. Spesielt på vår diskusjon tidligere i tråden. Du er veldig på din egen mening og oppfatning men virker veldig lite villig til å skjønne andres. Ser jeg ikke er alene om å skrive dette til deg. Jeg vil ikke pålegge deg en mening, du har sakt din mening, tydelig. Jeg vil derimot belyse andre sider av saken og fortelle at intrykket du har ikke er det samme som mitt. Uten å mene at svigerdøtre er engler, det har jeg ikke skrevet så hvor du har det fra vites ikke[emoji57] dette er en diskusjon, ingen jakt på et fasitsvar. Vi må kunne være uenige uten å bli frustrerte og gå på hverandre på usakelig vis, så setter ikke videre stor pris på sarkasmen din i svaret til meg[emoji51]