Hva heter dine favorittbøker?
Eller har du en favorittforfatter?
Eller har du en favorittforfatter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fagbøker, krim og fantasy for det meste.
Favorittforfatterne er nok Phillip Pullmann (His dark materials, Brett Easton Ellis (American psycho) og Terry Pratchett (Discworld series.)
Ellers har jeg lest "Maskeblomstfamilien" av Lars Saabye Christensen sikkert 5 ganger, og blir like forelsket hver gang.![]()
Terry pratchett var virkelig en fantastisk forfatter!
Terry Pratchett er fantastisk! Andre forfattere må jeg være i humør for å lese. Han får meg i humør til å lese!Fagbøker, krim og fantasy for det meste.
Favorittforfatterne er nok Phillip Pullmann (His dark materials, Brett Easton Ellis (American psycho) og Terry Pratchett (Discworld series.)
Ellers har jeg lest "Maskeblomstfamilien" av Lars Saabye Christensen sikkert 5 ganger, og blir like forelsket hver gang.![]()
Terry pratchett var virkelig en fantastisk forfatter!
Hva slags type bøker er det Terry Pratchet skriver?Fagbøker, krim og fantasy for det meste.
Fantasy. Anbefaler å lese bøkene på engelsk, det forsvinner MYE i oversettelsen. De er så morsomme de bøkene, at jeg ler høyt for meg selv når jeg leser dem.Hva slags type bøker er det Terry Pratchet skriver?
Terry Pratchett er fantastisk! Andre forfattere må jeg være i humør for å lese. Han får meg i humør til å lese!
Liker ellers krim og fantasy. Wheels of Time-serien av Robert Jordan lest høyt på lydbok er vel verdt alle timene![]()
Fantasy. Anbefaler å lese bøkene på engelsk, det forsvinner MYE i oversettelsen. De er så morsomme de bøkene, at jeg ler høyt for meg selv når jeg leser dem.
(Discworld-serien altså.)
De er hysterisk morsomme. Har lest et par på norsk også. Er kjempe morsomme da også, men mye bedre på engelsk.Hva slags type bøker er det Terry Pratchet skriver?
De er hysterisk morsomme. Har lest et par på norsk også. Er kjempe morsomme da også, men mye bedre på engelsk.
Er fantasy og kjempe sprøtt innimellom. Om du vil begynne å lese anbefaller jeg rekkefølgen på bildet under og ikke i rekkefølgen de er skrevet. Da får du litt mer sammenheng i karakterene. (Altså først følg en farge, så følg den neste)
![]()