Hva liker du å lese?

Elsker Terry P selv.
Lite tips, søker man på nett kan man finne "sea and little fishes" og et par andre korte historier han har skrevet som ikke er publisert på trykk

Harry Potter. :laughing025

Ellers liker jeg bøker som Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant (eller hva det nå var, glemmer det hele tiden), En mann ved navn Ove og Britt-Marie var her (nok en gang er jeg usikker på tittelen). En annen bok jeg likte godt var Mormor danser i regnet.
Jeg likte også Fredrik backman sine bøker (Mormor hilser og sier unnskyld anbefales også, hvis du ikke har lest den). Ellers synes jeg Anne B. Ragde sine Arsenikktprnet og Jeg har et teppe i tusen farger, var fine :)

Har ikke tid til å lese så mye nå, men hører på lydbøker.

Neil Gaiman er favorittforfatteren min! [emoji173]️ellers så leser jeg endel forskjellig, alt fra krim til lett underholdning, kommer litt an på humøret.

Krim, fantasy, biografier og historiske romaner er vel det som går oftest igjen, men jeg leser egentlig bøker innen de fleste sjangrer.

Tegneserier :-)

Jeg likte også Fredrik backman sine bøker (Mormor hilser og sier unnskyld anbefales også, hvis du ikke har lest den). Ellers synes jeg Anne B. Ragde sine Arsenikktprnet og Jeg har et teppe i tusen farger, var fine :)

Har ikke tid til å lese så mye nå, men hører på lydbøker.

Jeg har lest mormor, men syntes det var litt vel mye rart med det eventyrlandet de lagde. Resten var bra :)

Back
Topp