Tror Terry Pratchett likte denne lese guiden selv [emoji6] er syykt mange karakterer å holde styr på!Hehe, jeg er av den "andre skolen," som mener man bør lese dem i rekkefølgen de er skrevet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror Terry Pratchett likte denne lese guiden selv [emoji6] er syykt mange karakterer å holde styr på!Hehe, jeg er av den "andre skolen," som mener man bør lese dem i rekkefølgen de er skrevet.![]()
Jeg likte også Fredrik backman sine bøker (Mormor hilser og sier unnskyld anbefales også, hvis du ikke har lest den). Ellers synes jeg Anne B. Ragde sine Arsenikktprnet og Jeg har et teppe i tusen farger, var fineHarry Potter.
Ellers liker jeg bøker som Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant (eller hva det nå var, glemmer det hele tiden), En mann ved navn Ove og Britt-Marie var her (nok en gang er jeg usikker på tittelen). En annen bok jeg likte godt var Mormor danser i regnet.
Jeg likte også Fredrik backman sine bøker (Mormor hilser og sier unnskyld anbefales også, hvis du ikke har lest den). Ellers synes jeg Anne B. Ragde sine Arsenikktprnet og Jeg har et teppe i tusen farger, var fine
Har ikke tid til å lese så mye nå, men hører på lydbøker.