Kristinawe blir mamma ❤

21+5 [emoji170] tiden går ganske fort og jeg nyter magen som vokser og sparkene fra lillegutt som blir sterkere og sterkere [emoji4]
Jeg er ganske så sliten om dagen og vurderer å øke sykmeldingen litt, men har ikke bestemt meg.. er nå sykmeldt i 20%, men jordmor syntes det var litt lite. Var hos henne igår og fikk høre fin og sterk hjertelyd igjen [emoji7] fikk blodtrykksfall når jeg var der, ble kvalm, svimmel og hvit om nebbet.. det var skikkelig ekkelt [emoji53] aldri opplevd det før men det er visst normalt. Etter det som skjedde så ville ikke jordmor la meg jobbe den dagen, så da ble det en hviledag igår. I morgen har jeg fri fra før og det er meldt strålende vær! Skal kjøpe meg ny bikini idag så jeg er klar for å slappe av i sola [emoji2]
 
Så fin vogn! Vi har også Emmaljunga og den er supergod. Lille J elsker den også.

Ta det litt med ro fremover og hør på jordmor. Blodtrykksfall er ikke å spøke med, det vet jeg ALT om[emoji85][emoji171]
 
Så fin vogn! Vi har også Emmaljunga og den er supergod. Lille J elsker den også.

Ta det litt med ro fremover og hør på jordmor. Blodtrykksfall er ikke å spøke med, det vet jeg ALT om[emoji85][emoji171]

Elsker Emmaljunga, de er såå god å trille [emoji7]
Hehe nei, jeg vet at du var veldig plaget med det.. [emoji33] skikkelig ekkelt da. Har bare vært den ene gangen hittil, så håper jeg ikke får det så mange ganger [emoji4] jobber fortsatt 80% og prøver å holde ut ut neste uke pga noe greier på jobb [emoji12] tror nok jeg kommer til å øke sykmeldinga litt etter det.
Håper det går bare bra med dere enda [emoji177] så koselig å høre fra deg!
 
Elsker Emmaljunga, de er såå god å trille [emoji7]
Hehe nei, jeg vet at du var veldig plaget med det.. [emoji33] skikkelig ekkelt da. Har bare vært den ene gangen hittil, så håper jeg ikke får det så mange ganger [emoji4] jobber fortsatt 80% og prøver å holde ut ut neste uke pga noe greier på jobb [emoji12] tror nok jeg kommer til å øke sykmeldinga litt etter det.
Håper det går bare bra med dere enda [emoji177] så koselig å høre fra deg!

Høres veldig fornuftig ut! Følger med serru, er så rart å tenke på at den evige ventetiden min endelig er over og nå er det din tur! Nesten misunnelig på deg som får møte babyen din for første gang. Gled deg!
 
Vet ikke om noen følger med enda, men her kommer en liten oppdatering [emoji4] så mye som skjer så jeg glemmer å skrive her.
Idag er jeg 24+3 med lillegull [emoji170] tenk at jeg har kommet så langt. Nå er det bare 3-4 måneder igjen før jeg faktisk skal føde [emoji33][emoji33] det er så sykt å tenke på. Vi gleder oss helt vilt! Og den lille i magen er så aktiv, og det er helt fantastisk å kjenne på [emoji7] nå har samboer også kjent sparkene mange ganger, kjennes godt og sees godt utenpå magen nå. Har veldig mye kynnere, men ingen smertefulle så det går greit. Ellers jobber jeg 60% og det fungerer veldig bra [emoji4] gleder meg på ferie - en uke neste uke og de tre restrerende ukene i august. Da skal jeg bare kose meg med magen. Vi har malt ferdig rommet og skal hente sprinkelsenga idag, så mye har kommet på plass [emoji4] blir artig å innrede [emoji92]
God mandag til deg som titter innom [emoji2]
6fb9d5ab815af46100ee1ab6b8f33c2d.jpg
 
Jeg følger fortsatt med :D Så gøy at dere er godt i gang med barnerommet og at lille er så aktiv :) Så fin mage ❤️
 
Vet ikke om noen følger med enda, men her kommer en liten oppdatering [emoji4] så mye som skjer så jeg glemmer å skrive her.
Idag er jeg 24+3 med lillegull [emoji170] tenk at jeg har kommet så langt. Nå er det bare 3-4 måneder igjen før jeg faktisk skal føde [emoji33][emoji33] det er så sykt å tenke på. Vi gleder oss helt vilt! Og den lille i magen er så aktiv, og det er helt fantastisk å kjenne på [emoji7] nå har samboer også kjent sparkene mange ganger, kjennes godt og sees godt utenpå magen nå. Har veldig mye kynnere, men ingen smertefulle så det går greit. Ellers jobber jeg 60% og det fungerer veldig bra [emoji4] gleder meg på ferie - en uke neste uke og de tre restrerende ukene i august. Da skal jeg bare kose meg med magen. Vi har malt ferdig rommet og skal hente sprinkelsenga idag, så mye har kommet på plass [emoji4] blir artig å innrede [emoji92]
God mandag til deg som titter innom [emoji2]
6fb9d5ab815af46100ee1ab6b8f33c2d.jpg

Så fin mage ❤ blir gøy å begynne å innrede rommet til den lille :D
 
26+3
Nå har jeg hatt ei uke ferie og det var både deilig og stressende. Var på Storsjøcup så det ble mye ståing/gåing og lite søvn i campingvogn.. og kjenner jeg er drittlei nå når jeg er tilbake på jobb igjen. Det er såå mye stress her. Og med mye vann i kroppen og halsbrann er det slitsomt. Skikkelig plagsomt, får magesmerter av det også. Ikke godt å sitte sånn på jobb.. nå ble det mye syt gitt.. menmen, ferie om 3 uker igjen!
Lillegutt er veldig aktiv og det er så koooos [emoji173]️
 
26+3
Nå har jeg hatt ei uke ferie og det var både deilig og stressende. Var på Storsjøcup så det ble mye ståing/gåing og lite søvn i campingvogn.. og kjenner jeg er drittlei nå når jeg er tilbake på jobb igjen. Det er såå mye stress her. Og med mye vann i kroppen og halsbrann er det slitsomt. Skikkelig plagsomt, får magesmerter av det også. Ikke godt å sitte sånn på jobb.. nå ble det mye syt gitt.. menmen, ferie om 3 uker igjen!
Lillegutt er veldig aktiv og det er så koooos [emoji173]️

Kanskje du må vurdere om du bør jobbe enda litt mindre? :)

Åh, så koselig ❤️ Jeg er SÅ misunnelig!
 
Kanskje du må vurdere om du bør jobbe enda litt mindre? :)

Åh, så koselig [emoji173]️ Jeg er SÅ misunnelig!

Ja, jeg vurderer det absolutt! Skal snakke med legen min om det [emoji4]
Jaa det er lov å være misunnelig. Jeg skjønner det godt. Men nå er det virkelig rett rundt hjørnet for deg også, det er jeg sikker på! Jeg begynte å kjenne liv rett etter OUL, så kanskje du gjør det også [emoji2]
 
Ja, jeg vurderer det absolutt! Skal snakke med legen min om det [emoji4]
Jaa det er lov å være misunnelig. Jeg skjønner det godt. Men nå er det virkelig rett rundt hjørnet for deg også, det er jeg sikker på! Jeg begynte å kjenne liv rett etter OUL, så kanskje du gjør det også [emoji2]

Det er bra :)

Håper det :D
 
Vet ikke om noen følger med enda, men her kommer en liten oppdatering [emoji4] så mye som skjer så jeg glemmer å skrive her.
Idag er jeg 24+3 med lillegull [emoji170] tenk at jeg har kommet så langt. Nå er det bare 3-4 måneder igjen før jeg faktisk skal føde [emoji33][emoji33] det er så sykt å tenke på. Vi gleder oss helt vilt! Og den lille i magen er så aktiv, og det er helt fantastisk å kjenne på [emoji7] nå har samboer også kjent sparkene mange ganger, kjennes godt og sees godt utenpå magen nå. Har veldig mye kynnere, men ingen smertefulle så det går greit. Ellers jobber jeg 60% og det fungerer veldig bra [emoji4] gleder meg på ferie - en uke neste uke og de tre restrerende ukene i august. Da skal jeg bare kose meg med magen. Vi har malt ferdig rommet og skal hente sprinkelsenga idag, så mye har kommet på plass [emoji4] blir artig å innrede [emoji92]
God mandag til deg som titter innom [emoji2]
6fb9d5ab815af46100ee1ab6b8f33c2d.jpg
Seee på den magen da :D
Så fin [emoji7]
 
26+5 [emoji173]️
Idag har vi time til 3D ultralyd kl 18:30. Gleder meg kjempemasse til å se lillegutt igjen [emoji7] han er veldig aktiv nå om dagen! Mamma og samboer skal bli med. Tror det blir veldig artig for den kommende mormoren [emoji2]
 
26+5 [emoji173]️
Idag har vi time til 3D ultralyd kl 18:30. Gleder meg kjempemasse til å se lillegutt igjen [emoji7] han er veldig aktiv nå om dagen! Mamma og samboer skal bli med. Tror det blir veldig artig for den kommende mormoren [emoji2]

Åå, så gøy :D
 
Åå, så gøy :D

Jaa det blir veldig artig! [emoji2] gleder meg så til å se oppdatering etter din oul imorgen [emoji7] skjønner godt at du er nervøs, det var jeg også! Klarte ikke å sitte i ro når jeg venta på å komme inn og hadde sååå vondt i magen [emoji12] men etterpå får du en fantastisk herlig følelse når alt er bra med lille i magen! Og det er jeg sikker på at det er også [emoji4]
 
Tuusen takk [emoji7] hvordan går det med deg? Noe nytt?? Jeg er så dårlig på å innom bv for tiden..
Ja, nå har jeg endelig karra meg inn i termingruppa for mars [emoji14]
Denne runden har jeg masse symptomer og sterke tester, så dette veit jeg at ikke er en exu som sist [emoji14] men blir tul osv bare for å konstantere det da :)
 
Ja, nå har jeg endelig karra meg inn i termingruppa for mars [emoji14]
Denne runden har jeg masse symptomer og sterke tester, så dette veit jeg at ikke er en exu som sist [emoji14] men blir tul osv bare for å konstantere det da :)

Åååh yes!! Endelig [emoji33] gratulerer så mye [emoji173]️ nå sitter den løpet ut vetdu! Når blir det tul da? [emoji4]
 
Back
Topp