Tusen takk!Flink du er da[emoji1]
Ønsker meg mølle selv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Flink du er da[emoji1]
Ønsker meg mølle selv..
Og jeg er din heiagjeng![emoji1]
Lykke til!
Velkommen tilbake! Høres ut som du er godt i gang med treningenHva slags konkurranse skal du delta i?
Oi, det hørtes spennende ut! Lykke til med treningen fremover!Takk
Bare enkel trening for å bygge opp igjen musklene i rygg og hofte. Trener normalt CrossFit og løper.
Skal delta på the toughest Holmenkollen, og en del flere neste år.
Tusen takk!Var lenge i tenkeboksen om jeg skulle kjøpe mølle, i frykt for at den bare ble stående til pynt...
Men så fant jeg en på FINN og bestemte meg at NÅ, NÅ skal jeg kjøpe en mølle som jeg har ønska meg lenge og sette i gang! Har klart å opprettholde målet, enn så lenge..
![]()
Takk, det vet jeg![]()
I med og i motgang![]()
Det er jo kjempe bra![emoji1] har kjøpt et multiapparat jeg da...bruker det nesten hver dag[emoji4] men det blir jo kun styrke..
Oi, det hørtes spennende ut! Lykke til med treningen fremover!![]()
Send bilde på snap![]()
Høres bra ut!Det er jo kjempe bra![emoji1] har kjøpt et multiapparat jeg da...bruker det nesten hver dag[emoji4] men det blir jo kun styrke..
Høres bra ut!jeg trener ikke så mye styrke, enda. Tar en ting av gangen
Planen er å starte med styrke også etterhvert
![]()
Det høres bra ut! Må starte med det etterhvert jeg ogsåPrøver å kombinere styrke og kondis her[emoji2]
Det høres bra ut! Må starte med det etterhvert jeg ogsåtrener du på senter? Eller hjemme?
Ble ikke så mye trening i ferien som jeg hadde håpet på, så blir en skikkelig tur i kveld![]()
God tur!Ble ikke så mye trening i ferien som jeg hadde håpet på, så blir en skikkelig tur i kveld![]()
Hehe, sånn er jeg ogsåKun hjemme[emoji1] ellers kommer jeg meg aldri avgårde[emoji12]
Hehe, sånn er jeg også![]()
Jepp!Alltid enklest hjemme[emoji2]