Ikke så mye2307 innlegg to go !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så mye2307 innlegg to go !
Ja når den tiden kommer får vi fargekordinere dem [emoji6]Eldste bruker samme str som meg nå da. Så det er ikke krise [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23] samme her, lagd smoothie is og har fryst banan og jordbær for å lage det til is en av de nærmeste dagene [emoji4]Ja. Er jo det. Men tror hu blir litt forvirra. Fra bhg og kun ha ferie når det er ferie og helger helst til ferie sammenhengende 8 uker [emoji14] Hu tror visst hver dag er helg nå [emoji23]
Mhm er detLitt turer da
Er vel noen måneder igjen å få info påVet du jeg vet ikke enda. Fikk bare Mail fra sjefen . Ikke noe videre info så bare Okei . Hatt både hjelpepleiere som vpl-studenter , rett fra VGs og voksne via voksenopplæring helsefagarbeider. Vpl studenter fra alle 3 kull og det er kjekt for ny tema hver praktisk på vpl
Helt santNettopp og noen ganger er ikke middag akkurat hva man vil lage [emoji4]
Moro detMhm er det
Skrev litt til. Oppdaterte innlegget /svaret til degEr vel noen måneder igjen å få info påVeldig interessant å ha praksiselever, studenter og lærling syns jeg! Bare å få spørsmål om hvorfor du gjør sånn og sånn.. Gjør at jeg tenker over min egen praksis i alle fall!
![]()
Kan hjelpe til når vi er ferdig med å skravle [emoji23]Tror ikke det. Føler meg frisk. Bare trøtt.og sliten sånnsett men det har litt å gjøre med 1-2 ekstra gutter i hus som ikke kunne sendes hjem (en av dem) og middagen ble derfor utsatt for det funker ikke å spise mens han leker på loftet han kommer lenger og lenger ned i trappa og lurer på om vår er ferdig snart....
Men nå har vi fått spist og huset har bare egne folk i seg.
Jeg ønsker likevel å legge meg (selv om jeg dubbet faktisk litt av etter at jeg skrev det innlegget ;-)) relativt tidlig. Vi får se. Skal jo skravle. Og reelt helst rydde huset og vaske klær og brette et tonn (roper på ronja og andre som vil hjelpe!!!)
Ja, og skravle.
Cheddar er også godt jaOhhh ja . Av og til hodt med cheddar
Noe som minner om arabiske kjøttboller (kofta). Kjøpt på Balkanboden men vi får også tak i på Lidl [emoji6]Hva er det?
Mm jaCheddar er også godt ja![]()
Akkurat nå har jeg dilla på noen fra Trolls og Vaiana da.Hvilke liker du bedt?
Vil ha en engelsk og en norsk jeg da [emoji14]Har lagd meg egen liste med sangene på norsk jeg![]()
Heldige daSå absolutt [emoji4] godt og varmt her [emoji4]
Liker menn litt mørkere jeg [emoji87]Syns Spencer Reid i Criminal Minds er ganske kjekk jeg [emoji7]
Kanskje like greit [emoji23]Når man er stappmett men har cravings på bakst... og cola.. klarer ikke kjøre til butikken når jeg er så mett [emoji28]
Ja. Er jo så godt også da å bli ferdig. Sette på i morgen tenker jeg.Må jo bare få gjort det siden jeg hadde tid fra 13.00-17.00 [emoji4]
Går raskere og raskere tenker jeg jo lengre ned.Ikke så mye
Skrev litt til. Oppdaterte innlegget /svaret til deg![]()