♡ Skravletråd JUNI ♡

Tempoet steg vedlig, til 5,9

Fortsatt med det tempo trengs over 9 timer for å komme til 6000

Vi har tre. Det må altså.... triples.
Stille i går ja. Her ble det TV og så sovnet vi begge på sofaen hehe

Spent på når jeg skal inn å fjerne litt av livmorhalsen. Time midt i ferien hadde KO vært typisk ;)

Ja, det synes jeg også, selv om de spratt ut kvart på eller noe sånn i dag da. Men ikke ringe på hos noen, bare ut i egen hage.

Nå som det er sommer så er det jo ut de vil. Men når det er den våte årstiden og det ringer på noen som vil inn og leke, og mine ikke helt skjønner hvor ikke, for de leker jo faktisk, og jeg bare.... men vi har ikke spist frokost enda, pappa har ikke stått opp enda (Han sover lenger på sin sove-lenge-lørdag enn jeg gjør på min sove-lenge-søndag men jeg benytter meg av muligheten til å strekke meg ut og hvile mens mannen går på badet med ungene, sovner om jeg klarer og surfer ellers, og så tar jeg meg en ego-dusj før jeg står opp til frokost. ) Og uansett om det er meg eller mannen som ikke er kommet opp så iker jeg ikke unger inn før vi har fptt spist frokost.

Hadde blitt rar selv om det kom unger inn hit før dagen har kommet igang[emoji12]
Minstemann maser idag om å ut å leke, før kl 08! Han må fint vente litt[emoji23]

Sovet greit ? Hva blir det til med fotball i dag?:)
Vet ikke.

Været ser ikke så ille ut som først fryktet.
Men vi får se. Snakke om det når jeg står opp.

Søndager står mannen opp med lillemor. Det er et prinsipp selv om jeg ikke klarer sove lenger de fleste dagene. Gjort det sånn med alle når de er over den "når vi er ferdig på badet er det uansett tid for å amme" alderen. Hun var ikke enig i starten, men nå hører jeg at hun koser seg og pludrer med faren og DET er mer poenget enn at jeg skal sove. At de to får styre seg og stelle seg sammen.

Også får jeg ta en ego-dusj etterpå i stedet for å kle på meg mens jeg steller henne som jeg gjør de andre seks dagene i uka.

Det mest overraskende er at klokka er åtte. Og mellomste sover. (eldste sitter og ser pokemon på nettbrett. Han sto opp 6.15 som vanlig...)
5c51d780f24dfb74fcfd5de94cc109e3.jpg

Back
Topp