♡ Skravletråd JUNI ♡

Mannen ønsker å kjøpe skyvedørs garderobe for å ha alle barneleker i, da små leker høyst opp pga lillegutt og resten som er trygt for han nederst hvor han kan nå dem, hva syns dere om den ideen?
Det som vil være synlig på rommet da er garderobe, kommode, to senger, ikea lekekjøkken og lite bord med to små stoler også et teppe da

Skyvedørsgarderobe er aldri feil[emoji1]

Ja er vanlig blandt de men astma, håper det bare var tilfeldig her da men symptomene hellet om forkjølelseastma :(
Finner ikke det innlegget ditt om skyvedørsgarderobe til leker, men tenkte jeg skulle si at eneste jeg er litt skeptisk på rundt sånn er om det ikke blir lett for ungene å klemme fingre i dørene, sånn om de får litt fart og man kommer i klem. Det hadde gjort meg skeptisk. En vanlig skapdør blir ikke like tung og skummel.
Men men litt ok barnesikring på en sånn dør burde det vel gå fint.

11a2a00542d85105ba4d420c221066b5.jpg

Var tilfeldigvis innom like over midnatt:-)

Flinke du som passer på[emoji2]

Hadde sikkert hvert godt om hun ville slutte med bleier da ;)
Får du slappe av mens hun sover idag da?
Hun er ikke 1,5 år enda engang så litt tidlig å slutte med bleier.

Ikke slappet av i dag nei. Vært på farten, shopping med mamma. Dro herfra 10, tilbake 16 og nå vært i dusjen. Barneselskap 17 som jeg må være med på, siden det var ønsket at foreldregruppen skal bli kjent, kommende førsteklasse.

Sove gjorde snuppa først i bilen og senere i bæresele på ryggen min. Så nei. Slappe av gjorde jeg ikke.

Finner ikke det innlegget ditt om skyvedørsgarderobe til leker, men tenkte jeg skulle si at eneste jeg er litt skeptisk på rundt sånn er om det ikke blir lett for ungene å klemme fingre i dørene, sånn om de får litt fart og man kommer i klem. Det hadde gjort meg skeptisk. En vanlig skapdør blir ikke like tung og skummel.
Men men litt ok barnesikring på en sånn dør burde det vel gå fint.
Vi har det inne på soverommet nå og de har ikke brydd seg mye om den noen av dem selvom de har hatt muligheten. Mer bekymret over da faktiske soveromsdøra i heltre

Tenk så deilig om det bare fantes ett?![emoji38]
Ja! [emoji28]
Eller i alle fall bare halvparten av hva det nå gjør [emoji14]
Eller!! Strengere krav til bilstoltesting i Norge, sånn at ALLE norske bilstoler var "bra nok", sånn at man kun kunne fokusere på hvor fine de var, og pris. [emoji14]

Hun er ikke 1,5 år enda engang så litt tidlig å slutte med bleier.

Ikke slappet av i dag nei. Vært på farten, shopping med mamma. Dro herfra 10, tilbake 16 og nå vært i dusjen. Barneselskap 17 som jeg må være med på, siden det var ønsket at foreldregruppen skal bli kjent, kommende førsteklasse.

Sove gjorde snuppa først i bilen og senere i bæresele på ryggen min. Så nei. Slappe av gjorde jeg ikke.
Legge deg tidlig da? :O

Og fins de som er bleie feie før fylte 2 år :-)

God ettermiddag.

Kort oppsummert, ved dagens start lå vi ca 1.000 innlegg bak dagsmålet for å nå 17.000 denne måneden.
Dagens mål på denne tråden er 5.100 innlegg.
Er ikke sikkert vi kommer over det, men håper på at det vi ligger bak minsker litt.

Dessverre må jeg møte svigerfar i kveld og ikke sikker på når jeg kommer hjem, men skal prøve å få litt til etter det

Var hos legen før i dag for å få ny henvisning til fysio for eldste.
Den forrige vi hadde hadde vi fått av legen på helsestasjonen så det var liksom ikke bare å ringe inn for å få en ny.

Hun legen vår har skikkelig temperament, og blir ganske irritert når hun mener noen er feilbehandlet.
Hun sa rett ut at fysio er vel og bra det, men denne feilen kommer aldri til å bli bra dersom han ikke også får hjelp av ortoped og dette burde både legen på HS og fysioterapeuten sett for lenge siden.
Hun tok et lite blikk på hvordan han gikk og så det med en gang, så nå blir det det i tillegg.

Jeg elsker den legen, hun er utrolig flink og har lav terskel for å sende sine pasienter til spesialister dersom det kan være nødvendig.

Vi har det inne på soverommet nå og de har ikke brydd seg mye om den noen av dem selvom de har hatt muligheten. Mer bekymret over da faktiske soveromsdøra i heltre
Det er ikke så mye om de bryr seg jeg hadde stressa med, som skadepotensialet den ene gangen det går galt. Vanlige dører er ikke like ille.
Må være skikkelig tung for at jeg skulle stressa for mye over det.

Back
Topp