Ha en fin dag på jobb!God morgen
Jobb pp meg nå, ha wn fin dag alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin dag på jobb!God morgen
Så herligHei folkens, jeg er så happy for at det er så nydelig vær her nå. Og det er alle andre også, så stemninga er topp.
Noen hadde tilogmed trykket opp store plakater av de neste dagers værvarsel og hengt opp utenfor butikken, så gira er de
Husk å bruk solkrem nordlænninger
Vis vedlegget 227117
God ettermiddag håper du får en fin dag på jobbGod morgen
Så herlig, nyt det fine været!Hei folkens, jeg er så happy for at det er så nydelig vær her nå. Og det er alle andre også, så stemninga er topp.
Noen hadde tilogmed trykket opp store plakater av de neste dagers værvarsel og hengt opp utenfor butikken, så gira er de
Husk å bruk solkrem nordlænninger
Vis vedlegget 227117
Ja det er viktig å ha :-D ikke lett å være gravidGravid og tropenatt.. aldri vært så glad for varmepumpe med aircondition-funksjon [emoji28] kjølige 20 grader på stua da jeg sto opp, stor forskjell fra 29 grader inne (og ute) i går [emoji106][emoji106]
Sykt barn her og ikke i form selv så ingen store sprell. Der da?God ettermiddag
Hva er dine planer idag?
Kjempeherlig [emoji7]Skjønte dette når du aldri kom tilbake <3
Var sikkert godt og du trengte der ihvertfall
Hihi ! [emoji7][emoji7] Noe nytt gult er gøy [emoji7]Gjett hvem som dukket opp i tankene mine da jeg kom over denne artikkelen - fine, Spyro!![]()
Det jeg og tenkte [emoji23][emoji33]Merkeligste jeg har hørt! Vil de ikke ha kunder etter ferien da?![]()
Ikke sant [emoji85]Ja det var jo litt spesielt da![]()
Nei de liker nok ikke å ha jobb etter ferien, fått tunnelsyn sikkertNoe spesielt når man skal ringe og bestille celleprøve hos privat gynekolog. Men tlfsvareren sier med en gang de har fullt før ferien og dermed legger på.
Burde da gå å ringe for å bestille i det minste !
God ettermiddag LilleulvenGod morgen![]()
Ja tror det vi også, bytte ut Saaben mens den fortsatt nesten ikke har gått noe, men så er spm skal vi ha Ford eller VolkswagenHørtes fornuftig ut[emoji2]

Vel legen med minstemann nå så ellers ingen andre planerSykt barn her og ikke i form selv så ingen store sprell. Der da?
Står til?
Lykke tilVel legen med minstemann nå så ellers ingen andre planer
Litt feberTrøtt[emoji28] enn der?
Det er braLitt heldig også tror jeg. Men, et skritt i riktig retning![]()