♡ Skravletråd JUNI ♡

Hei folkens, jeg er så happy for at det er så nydelig vær her nå. Og det er alle andre også, så stemninga er topp.
Noen hadde tilogmed trykket opp store plakater av de neste dagers værvarsel og hengt opp utenfor butikken, så gira er de :D

Husk å bruk solkrem nordlænninger :D
2017-06-09 08_48_47-Yr – Værvarsel time for time for Narvik (Nordland).png

Hei folkens, jeg er så happy for at det er så nydelig vær her nå. Og det er alle andre også, så stemninga er topp.
Noen hadde tilogmed trykket opp store plakater av de neste dagers værvarsel og hengt opp utenfor butikken, så gira er de :D

Vis vedlegget 227117

Så godt da[emoji295]️ nyt[emoji16]

Vis vedlegget 227117
Så deilig :)kan ikke skryte av det samme her;)

Gravid og tropenatt.. aldri vært så glad for varmepumpe med aircondition-funksjon [emoji28] kjølige 20 grader på stua da jeg sto opp, stor forskjell fra 29 grader inne (og ute) i går [emoji106][emoji106]

Gravid og tropenatt.. aldri vært så glad for varmepumpe med aircondition-funksjon [emoji28] kjølige 20 grader på stua da jeg sto opp, stor forskjell fra 29 grader inne (og ute) i går [emoji106][emoji106]
Hvor er det dere har tropenatt da, høres heftig ut.

Så deilig :)kan ikke skryte av det samme her;)
Det eneste som er bedre for en frossen nordlending enn at det er fint vær her, er når det er fint vær her og dårlig på østlandet :D
Neida.

joda :D

Var vel ikke akkurat tropenatt, men føltes sånn [emoji28] 15 grader har det nok vært i natt ja. I Trøndelag!
Haha! Jeg syns fortsatt det er deilig med litt varme, selv om jeg er gravid. Kanskje det hadde vært verre om jeg var bikka ut i tredje trimester?

Har hele tiden tenkt at det må være greit å være i nordnorge i sommer sånn sett, sjansen for noen og tredve grader er ikke så stor akkurat

Back
Topp