Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt heldig også tror jeg. Men, et skritt i riktig retningSå flink hun er
Dwt var tidlig
Ha en fin dag på jobbGod morgen
Jobb pp meg nå, ha wn fin dag alle sammen
God morgen
Jobb pp meg nå, ha wn fin dag alle sammen
Hei folkens, jeg er så happy for at det er så nydelig vær her nå. Og det er alle andre også, så stemninga er topp.
Noen hadde tilogmed trykket opp store plakater av de neste dagers værvarsel og hengt opp utenfor butikken, så gira er de
Husk å bruk solkrem nordlænninger
Vis vedlegget 227117
God morgen![]()
Står til?God morgen[emoji4]
Så deiligHei folkens, jeg er så happy for at det er så nydelig vær her nå. Og det er alle andre også, så stemninga er topp.
Noen hadde tilogmed trykket opp store plakater av de neste dagers værvarsel og hengt opp utenfor butikken, så gira er de
Husk å bruk solkrem nordlænninger
Vis vedlegget 227117
Veldig. Men tror vi endelig har landa. Passer ikke stolen, får vi kjøpe ny bil heller.....Vanskelig å velge?
Litt støl i dag da [emoji4]Helt rått![emoji1][emoji1][emoji122] du er virkelig i siget!
Hvor er det dere har tropenatt da, høres heftig ut.Gravid og tropenatt.. aldri vært så glad for varmepumpe med aircondition-funksjon [emoji28] kjølige 20 grader på stua da jeg sto opp, stor forskjell fra 29 grader inne (og ute) i går [emoji106][emoji106]
Mistenker det veldigDu tror det ja
Det eneste som er bedre for en frossen nordlending enn at det er fint vær her, er når det er fint vær her og dårlig på østlandetSå deiligkan ikke skryte av det samme her
![]()
Var vel ikke akkurat tropenatt, men føltes sånn [emoji28] 15 grader har det nok vært i natt ja. I Trøndelag!Hvor er det dere har tropenatt da, høres heftig ut.
Det var tidlig
Haha! Jeg syns fortsatt det er deilig med litt varme, selv om jeg er gravid. Kanskje det hadde vært verre om jeg var bikka ut i tredje trimester?Var vel ikke akkurat tropenatt, men føltes sånn [emoji28] 15 grader har det nok vært i natt ja. I Trøndelag!