>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha bare gjør det du [emoji39]Deffinitivt noe jeg skal stjele fra deg[emoji6] ideen altså[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha bare gjør det du [emoji39]Deffinitivt noe jeg skal stjele fra deg[emoji6] ideen altså[emoji2]
Ja, og det blir deilig[emoji1]
Men det er ingenting som sier vi må t igjen alt den første dagen...
Bare med voksne. Gjerne seiersdans også da [emoji23]
Når vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Hadde noen for 13 måneder siden fortalt meg at jeg skulle klare noen gang å gjennomføre en treningsrunde som den jeg gjorde i dag hadde jeg trodde de var gale!!!!!
14,5 km, blanding mellom å gå for og jogge, 2 timer og 2 minutter, gjennomsnittfart 7,13 km/t
Kombinasjon av å teste ny app (nettleser som app, liksom) og utfordringen harmonerer ikke
Jeg er ikke venn med den, og kunne like gjerne brukt nettleser på mobil. Hadde sluppet et par av irritasjonsmomentene da. Denne har jo alle tingene jeg ikke liker med nettleser på mobil itillegg...
Frister mer med candy crush...
Absolutt [emoji23]Haha, seiersdans er obligatorisk[emoji23]
Nja... Har nok noe med en ball å gjøre [emoji23]Du kan gjette![]()
Så bra da![]()
Var tilfeldigvis innom like over midnatt![]()
Vanskelig å velge?Jeg merker jeg hater bilstoler akkurat nå... Måå det finnes så mange??
Det var tidligOff dette ble tidlig morgen gitt[emoji85] 4:15 bestemte lille frøkna seg for å stå opp. Heldigvis har mannen fri idag, tenkte å la han få sove til 7 før jeg går å legger meg igjen[emoji23]
Skal gjøre detKos deg masse[emoji1]
Ja. Vel. Dels er det vel tilvenning. Men jeg kjenner at jeg har ikke lyst å tilvenning meg og det er litt dumt. Jeg liker at appen er noe annet enn nettleser. Nettleser har vi den som vil. App er ikke og skal ikke være nettleser etter min mening. Det skal være tilrettelagt for en liten skjerm. Lett tilgang uten mye menyer og undermenyer. Ikke for mye detaljerSå kjedelig at du ikke er fornøyd[emoji20]
Så godt som frisk igjenSå bra
Har formen blitt bedre utover dagen?
Ble litt jaDet var mye fint[emoji1]
Dwt var tidligGod morgen[emoji2] i dag mente tuppa det var greit å stå opp med pappa kl 6.15[emoji85] to timer før enn vi trengte å stå opp[emoji28]
Så flink hun erGod morgen.
Opp og hopp. Fikk i det minste sove litt etter fire i dag da! Snuppa har vært våken flere ganger for jeg la henne uten kveldsmat når vi kom hjem godt over leggetid fra sommerkonserten på kulturskolen i går.
Men hun har likegodt ikke tissa i natt så potta ble ganske full... Regner ikke med at hun er klar for bleieslutt akkurat, men litt morsomt er det jo.
Du tror det jaNja... Har nok noe med en ball å gjøre [emoji23]