♡ Skravletråd JUNI ♡

Synes du har lov og være sliten jeg[emoji2] Du gjør jo en helt fantastisk jobb![emoji7]
Haha, ja, kan jo se sånn på det! :)
I natt skal jeg virkelig lade opp, sånn at jeg kanskje får litt energi til husvask [emoji85]
Ferdig med to rom av huset + kjøkkenskap. Gjenstår 6ish, hvorav et bad.

Vi kunne fått denne utfordringen 1.juni synes jeg[emoji23] har vært stille her den første uka...
Men det er ingenting som sier vi må t igjen alt den første dagen...

Haha, ja, kan jo se sånn på det! :)
I natt skal jeg virkelig lade opp, sånn at jeg kanskje får litt energi til husvask [emoji85]
Ferdig med to rom av huset + kjøkkenskap. Gjenstår 6ish, hvorav et bad.

Du må jo se sånn på det[emoji6]
Husvask må være det aller værste med å flytte[emoji12]

Det er det[emoji28] men er ei lita kose frøken, så får kos både titt og ofte[emoji7] Ikke tid til å sitte lenge å kose da[emoji23]
Jeg får enda lurt litt koser heldigvis. Mine er 6.5 år og 11 år. Så travle dager

Men på kvelden før sovetid koser vi i senga og bare roer ned [emoji170]

Du må jo se sånn på det[emoji6]
Husvask må være det aller værste med å flytte[emoji12]
Har egentlig ikke så i mot selve vaskingen. Jeg synes ryddingen er verst. Altså.. Rydde på plass ting, kaste ting, finne ut hva du skal gjøre med sofaen og stolene du ikke skal ha mer... Må vel kjøre på dynga med en del ting. Og det er så dyyyrt... [emoji85]

Når vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]

Hadde noen for 13 måneder siden fortalt meg at jeg skulle klare noen gang å gjennomføre en treningsrunde som den jeg gjorde i dag hadde jeg trodde de var gale!!!!!

14,5 km, blanding mellom å gå for og jogge, 2 timer og 2 minutter, gjennomsnittfart 7,13 km/t

Har egentlig ikke så i mot selve vaskingen. Jeg synes ryddingen er verst. Altså.. Rydde på plass ting, kaste ting, finne ut hva du skal gjøre med sofaen og stolene du ikke skal ha mer... Må vel kjøre på dynga med en del ting. Og det er så dyyyrt... [emoji85]

Ja, jo tar tilbake den!! Går jo greit å vaske da alt er tømt..[emoji4] bare fortrengt alt det andre[emoji23]

Jeg får enda lurt litt koser heldigvis. Mine er 6.5 år og 11 år. Så travle dager

Men på kvelden før sovetid koser vi i senga og bare roer ned [emoji170]

Så utrolig koselig[emoji171] det tror jeg at jeg skal innføre senere og[emoji7]

Back
Topp